خبرهای داغ:
مصادف با ماه مبارک رمضان، از خانواده معظم شهدای گیلانغرب سرکشی و دلجویی شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۲۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مصادف با ماه مبارک رمضان  به همت بنیاد شهید، سپاه ناحیه گیلانغرب و پادگان شهید ثابتخواه، از خانواده  معظم شهدای گیلانغرب سرکشی و دلجویی شد.
 
 
  در این مراسم رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران گیلانغرب ضمن تجلیل از جایگاه رفیع و شامخ شهدا  گفت: اگرچه هر روز را باید روز  تجلیل از ایثار و جانفشانی شهدا دانست، ولی طبیعتاً یاد شهدا نباید مختص به یک روز باشد بلکه باید همیشه رهرو کسانی باشیم که کشورمان امنیت و عزت خود را مدیون آنهاست.

 

 جهانشاه کریمی نیا  وظیفه در قبال شهدا را یک وظیفه و بلکه تکلیف شرعی و عمومی دانست و ابراز داشت: اگرچه نکوداشت یاد شهدا تکلیفی بزرگ و عمومی است اما در همین راستا، فرزندان شهداء نیز در انتقال آرمان ها و اهداف آنها به نسل امروز نقش مهمی دارند و خود نیز باید از جهات شغلی و رفتاری الگو باشند تا حرف شان موثر باشد.

 

وی افزود: مصادف با ماه مبارک رمضان به عنوان تکلیف و وظیفه بر خود دانستیم تا با حضور در محضر خانواده معظم شهدای والا مقام  ادای دین نموده و به مقام شامخ آن پرچمداران عزت،آزادگی و ایثار ادای احترام نماییم باشد که مورد عنایت شهدا و خداوند بزرگ باشد.

 

 

در این دیدارها نیز حجت اسلام دین پرور، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در پادگان شهید ثابتخواه شهدا را پرچمداران بزرگ عزت و زادگی کشور دانشت و ابراز داشت: عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مدیون خون مظهر شهدایی است که در برهه ای زمان بنا بر تکلیف شرعی خود جانشان را برای اعتلای عزت و آرمانهای این نظام و اسلام فدا کردند.

 
برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 

ارسال نظرات