خبرهای داغ:

طرح هجرت 3 فرصتی برای پرورش استعدادهای دانش آموزان است

جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب گفت: طرح تابستانه هجرت 3 فرصتی مناسب برای پرورش استعدادهای بالقوه و روحیه خودباوری دانش آموزان در شهرستان است.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۲۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در جلسه هماهنگی و افتتاحیه طرح های هجرت 3 که با حضور جمعی از مسئولان و متولیان این امر و به همت حوزه مقاومت شهید رجایی، سرگرد پاسدار کامران هزار خانی  هدف از برگزاری اردوهای  جهادی و طرح  هجرت 3  دانش آموزی را تربیت روحیه و پرورش استعدادهای  بالقوه جوانان و نوجوانان  بسیجی عنوان کرد.
 
 
وی تصریح کرد: طرح هجرت 3 در قالب غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان بسیجی کمک  بسیار خوبی به عمران و آبادانی روستاها شده و در کنار  فعالیت های عمرانی با برگزاری  کلاس های عقیدتی – احکام- پیشرفت تحصیلی  و پژوهش های علمی سعی شده  است که جوانان و نوجوانان درمسیر صحیح  تربیت اسلامی  پرورش یابند.

 
 
سرگرد هزارخانی اردهای جهادی و طرح هجرت 3  دانش اموزی را بهترین فرصت برای ساماندهی  فعالیت های جسمی نوجوانان دانست و ابراز داشت: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن  مهارت های  نوین زندگی آماده می کند.

 
 
 این مسئول همچنین از بکارگیری 200 نفر از دانش آموزان  در دو بخش مرکزی و گواور  در قالب دو اردوگاه  تابستانی خواهر و برادر خبر داد.

 
 
 وی تصریح کرد: در سال جاری و برای این فعالیتها در بخش مرکزی 180 نفر و در بخش گواور نیز 20 نفر به فعالیتهای طرح هجرت 3 مشغول خواهند شد که از این تعداد 150 نفر برادر و 50 نفر را خواهران تشکیل میدهند.

 
 
 در تابستان سال گذشته و به همت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش با فعالیت 200 دانش آموز در قالب فعالیتهای طرح هجرت در گیلانغرب 24 مدرسه نوسازی و تعمیر شد.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات