خبرهای داغ:
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس از اکران فوق‌العاده فیلم « ویلایی‌ها» در شیراز خبر داد و گفت: بهای بلیت سینماهای شیراز در ماه رمضان نیم بها است.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۴۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

رسول شهابیان  با اشاره به اکران فوق‌العاده فیلم «ویلایی‌ها» اظهار داشت: این فیلم به مدت 3 هفته در سینما فلسطین اکران و نوبت اکران آن تمام شده بود اما به دلیل موضوع و ماهیت فیلم 2 سانس اضافه در سینما شیراز به آن اختصاص یافت. 

وی با بیان اینکه این فیلم با دیدی متفاوت به دفاع مقدس پرداخته است، گفت: سانس 15 و 17 سینما شیراز برای اکران فوق‌العاده این فیلم اختصاص یافته است. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به نیم بها بودن بلیت سینماهای شیراز در ماه رمضان افزود: بلیت سینماهای شیراز تا ساعت 17 به صورت نیم بها است و پس از آن ب صورت کامل دریافت می‌شود. 

شهابیان درباره برنامه اکران فیلم‌ها بیان کرد: فیلم نهنگ عنبر در سینما سعدی و پیام، نقطه کور در سینما فلسطین، آشوب در سینما ایران و سانس 19 و 21 سینما شیراز نیز به فیلم گشت 2 اختصاص دارد. 

وی از تغییر برنامه سینماهای شیراز از ابتدای هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: فیلم سقف دودی به فهرست فیلم‌های اکران سینماهای شیراز اضافه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها