آمادگی بسیج سازندگی استان برای رفع مشکلات سکونتگاههای غیر رسمی

کد خبر: ۸۸۷۱۳۰۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به مشکلات شهرک نایسر سنندج عنوان می کند: روند رشد معضلات شهری در ناحیه نایسر سنندج در حال سبقت گرفتن می باشد و عده ای از وضع موجود راضی هستند و نمی خواهند این وضعیت تغییر پیدا کند زیرا جیب یک عده ای را پر می کند.

 

رضا ولی بیگی در گفتگو با کردپرس، اظهار می کند: نایسر سنندج یک منطقه خاص با یک موضوع خاص است و این موضوع نیازمند برنامه، اعتبارات و اراده پیگیری خاص است و با این بروکراسی اداری وضعیت نایسر هیچ تغییری پیدا نخواهد کرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی برای رفع مشکلات در نواحی منفصل شهری عنوان می کند: معضلات در حال توسعه می باشد روندی که این مشکلات جامعه را در برگرفته است ما جامانده ایم و سرعت ما برای رفع آن بسیار کند است.

 

مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان به موانع بروکراسی اشاره می کند و می افزاید: در این خصوص دستگاههای دولتی اعتبارات مناسب را به این نواحی اختصاص نمی دهند و یا اگرهم اختصاص دهند در سیکل بروکراسی اداری قرار می گیرد که ارزش آن را ندارد که ما ورود پیدا کنیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی سپاه برای رفع مشکلات سکونتگاههای غیر رسمی در شهر سنندج می افزاید: امکاناتی که سپاه اختصاص داده خود آمادگی لازم را دارد که مدیریت ناحیه منفصل شهری نایسر در سنندج را در اختیار بگیرد که این منطقه را به سمت وضعیت مطلوب هدایت کنیم.

 

مسئول بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه بیت المقدس کردستان ادامه می دهد: وضعیت موجود در نایسر جیب یک عده ای را پر می کند و این عده  نمی خواهند وضعیت نواحی منفصل بهبود پیدا کند.

 

ولی بیگی همچنین از بی اعتمادی مردم به شهرداری های می گوید و ادامه می دهد: چندین سال است که بحث اجرای کمربند سبز در نایسر مطرح شده است اما هنوز نتوانسته اند آن را اجرایی کنند و این در حالی است که با همت جهادی می توان آن را محقق کرد.

 

وی اضافه می کند: ما آمادگی لازم را داریم که مدیریت کل نایسر سنندج را تحویل بگیریم برنامه ریزی و مدیریت کلان آن را تحویل ما بدهند که نایسر را به سمت یک وضعیت مطلوب هدایت کنیم.

ارسال نظرات