مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی:

نماز جماعات در ادارات موجب ارتقای روحیه تعاون می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان شرقی در جمع کارکنان این سازمان برگزاری نماز جماعت در ادارات را در ارتقای فضای معنوی و روحیه تعاون و همکاری کارکنان بسیار موثر دانست و خواستار فراهم کردن تمهیدات لازم برای شرکت گسترده کارکنان در نماز اول وقت و نماز جماعات شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۲۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام محمدعلی احمدیان با اشاره به اهمیت نماز اول وقت تاکید کرد: برای بهره مندی از فیوضات نماز اول وقت باید طوری برنامه ریزی شود که زمان آن با جلسات اداری تداخل پیدا نکند و مدیران و مسئولان و کارکناندر امر برپایی نماز جماعات در ادارات اهتمام کنند.

وی در ادامه به تشریح و تبیین اهمیت نماز پرداخت و گفت: نماز موجب تقرب بندگان به خداوند متعال و حفظ آن ها از معصیت و مشکلات و حاجات ما با نماز برآورده می شود.

حجت الاسلام احمدیان خاطر شان کرد: اگر نماز با شرایط خود و توام با خضوع و خشوع خوانده شود یقینا به درجه اجابت خواهد رسید.

وی ماه رمضان ماه رحمت خواند که خداوند متعال در این ماه نفس کشیدن روزه داران را تسبیح و خوابیدن آن ها را عبادت دانسته و دعای روزه داران در این ماه مقبول درگاه احدیت واقع شده و گناهان آن ها بخشیده می شود.

به مناسبت ماه رمضان همه روزه کلاس قرائت و روخوانی و تفسیر قرآن کریم با حضور کارکنان جمعیت هلال احمر استان در نمازخانه این جمعیت دایر بوده و نماز ظهر و عصر به صورت جماعت اقامه می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار