خبرهای داغ:
حجت الاسلام برقراری گفت: از بین بردن احساس وطن دوستی و جوانمردی و بی غیرت کردن جامعه از اهداف سند2030 است.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۴۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور،حجت الاسلام برقراری در جمع پایوران وسربازان ناحیه کنگاور، با اشاره  به موضوع سند 2030 گفت: دخالت و استعمار غرب بر حکومت ها مساله ای است که از گذشته های دور در بسیار از کشور ها حتی ایران قبل از انقلاب به وضوح وجود داشت.

 

وی افزود: به طور مثال در زمان رضا خان، انگلیسی ها مساله کشف حجاب را پیش آوردند و آن شاه خودباخته نیز سر به فرمان غرب تن به این خفت داد،اما با این همه فشارها در طول تاریخ بی اثر شد و همه دیدند که ذات ایران اسلامی چیزی به دور از این خفت های غربی بود.

 

برقراری در ادامه گفت: بعد از انقلاب اسلامی و نا امیدی غرب از استعمار و حکومت بر نظام، شکل نفوذ خود را تغییر داد و از روش های بسیار زیادی به نام جنگ نرم وارد شد و آخرین آن را میتوان  سند 2030  دانست.

 

سخنران کلاس اخلاق ماه مبارک رمضان گفت: این سند نه تنها اسلامیت جامعه را هدف گرفته بلکه مدنیت را نیز مورد لطمه خود قرار میدهد و طی چشم انداز 20 ساله برای نابودی اسلام از زندگی مردم قدم های محکمی برخواهد داشت.

 

برقراری گفت: خشن نشان دادن اسلام و قرآن به دانش آموزان و بی اهمیت کردن آن در نظر فرزندان و دانش آموزان از مهمترین اهداف این سند است.

 

وی افزود: از بین بردن احساس وطن دوستی و جوان مردی و بی غیرت کردن جامعه از دیگر اهداف این سند است،چگونه عده ای این سند را پاک معرفی میکنند.

 
 
وی در بخش دیگری از این سخنان ضمن محکوم کردن وقایع تروریستی رخ داده در تهران گفت: نا امنی در کشور های در حال توسعه بخصوص جبهه مقاومت بزرگترین هدف غربی هاست لذا با استفاده از مزدوران منطقه همچون عربستان و جمع اوری ابله هایی به نام داعش برای نا امن نشان دادن ملت ها از هرگونه تلاشی کوتاهی نمیکنند.
ارسال نظرات