عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حوادث تروریستی تهران ارتباط مستقیمی با سفر اخیر ترامپ به عربستان داشت

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: حوادث تروریستی تهران ارتباط مستقیمی با سفر اخیر ترامپ به عربستان داشت و دولت‌های امریکا و ال سعود از تضعیف و ناامنی در جمهوری اسلامی ایران بصورت مشترک نفع خواهند برد.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
 جبهه استکبار مرکز امنیت منطقه را مورد هدف قرار داده است/لزوم حمایت ازنیروهای امنیتی در مرکز فتنه بیشتر احساس می شود عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران بعنوان مرکز امنیتی منطقه مورد توجه جبهه استکبار و تروریست ها قرار گرفته تا این کشور را به مسائل داخلی و آشوب ها گرفتار کند.
 
محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: هدف اصلی جبهه استکبار ازحوادث تروریستی در جمهوری اسلامی ایران دور کردن این کشور از تاثیرگذاری در معادلات منطقه ای است، لذا در یک حرکت جدید قصد دارد تا با ناامنی و آشوب نظام را گرفتار مسائل داخلی کند.
 
وی تصریح کرد: حوادث تروریستی اغلب در یک خلاء امنیتی رخ می دهد و به هر میزان که در وحدت ملی اختلال ایجاد شود به همان میزان رخنه عوامل ضد امنیتی افزایش می باید، لذا همه دستگاه‌ها باید با هم افزایی در راستای امنیت پایدار حرکت کنند.
 
نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی امنیت پایدار را مستلزم وحدت ملی در همه زمینه ها دانست و افزود: امنیت پایدار زمانی محقق می شود که این امنیت مردم پایه و با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندیهای ملت انجام گیرد، لذا لازم است تا از بسیج، بعنوان نیروی مردمی که در پهنه کشور گسترانده شده در همه ابعاد اطلاعاتی و امنیتی حمایت همه جانبه شود.
 
جوکار گفت: جبهه استکبار پرورش گروه‌های تروریستی را با هدف ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی و ناامنی جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا برنامه ریزی کرده بود که تاکنون با مقاومت نیروهای بسیج مردمی در سوریه، عراق و یمن مواجه شده است.
 
وی به سفر اخیر ترامپ به عربستان اشاره کرد و افزود: ایالات متحده، ال سعود را به نیابت از خود در منطقه غرب آسیا بعنوان یک قدرت منطقه ای تحریک می کند تا با تجهیز و تسلیح گروههای تروریستی زنجیره جبهه مقاومت را تضعیف کند.
 
نماینده سابق مجلس ادامه داد: با توجه به حمایت جبهه استکبار از تروریست های تکفیری در ناامنی کشورهای اسلامی، لزوم پشتیبانی و حمایت همه جانبه از نیروهای امنیتی در مرکز فتنه تکفیری ها بیشتر احساس می شود و همه دستگاهها با وحدت رویه و در کنار مردم باید این مهم را بیش از گذشته محقق کنند.
 
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حوادث تروریستی تهران ارتباط مستقیمی با سفر اخیر ترامپ به عربستان داشت و دولت‌های امریکا و ال سعود از تضعیف و ناامنی در جمهوری اسلامی ایران بصورت مشترک نفع خواهند برد، لذا با تقویت و تحریک تکفیری ها و تروریستها قصد دارند تا کشور را در مسائل داخلی و آشوب ها گرفتار کرده تا از تاثیرگذاری در معادلات منطقه ای دور بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها