خبرهای داغ:
حجت الاسلام بخشی گفت: ما هزینه چالش با دشمن را چهار دهه است که پرداخت کرده ایم و سند آن نیز خون شهدایی است که در این همه سال داده ایم؛ چالش اگر عاقلانه باشد قطعا هزینه آن از سازش کمتر است.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۵۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاوجان؛ امام جمعه شهر بهاران در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: همه ابعاد زندگی امام حسن(ع) به یک طرف کرامت و بخشش های وی نیز به یک طرف، این امام بزرگوار عابد ترین و بخشنده ترین فرد در زمان خود بود به طوری که بیش از بیست بار پیاده از مدینه به مکه رفتند و سه بار نیز کل اموال خود را در راه خدا بخشیدند.

حجت الاسلام مهدی بخشی در ادامه با اشاره به ماه مبارک رمضان و فرصت هایی که در اختیار مان است اظهار کرد: ماه رمضان یک فرصت استثنائی برای خودسازی و تغییر عادت هاست و اگر می خواهیم جوانان را به اسلام و بندگی جذب کنیم باید رفتار های خود را تغییر دهیم.

وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و افزود: تمام صحبت های امام خامنه ای(ره) حول دو محور مهم تداوم روحیه انقلابی و بسیج نیروهای جوان بود و ایشان با بیان این مطلب که «روحیه انقلابی گری یعنی عقلانیت و اتکا به داخل و این روحیه را امام به ما هدیه دادند» فرمودند:« چالش با دشمن هزینه دارد اما قطعا برای سازش با دشمن باید هزینه های بیشتری پرداخت کنیم.

امام جمعه شهربهاران در تکمیل این صحبت خود اضافه کرد: ما هزینه چالش با دشمن را چهار دهه است که پرداخت کرده ایم و سند آن نیز خون شهدایی است که در این همه سال داده ایم؛ چالش اگر عاقلانه باشد قطعا هزینه آن از سازش کمتر است.

وی ادامه داد:اگرگوش به فرمان رهبری باشیم هیچگاه دچار چالشی مانند همین چند روز قبل نخواهیم شد؛ حضور تروریست ها در قلب تهران یک پیام برای ما داشت و هشدار داد که دست است که داعشیان و وهابیان این عملیات تروریستی را انجام داده اند اما کارگردان آنها آمریکای جنایتکار است که هرجا عملیات تروریستی انجام شود محال است که ردی از این جنایتکاران در آن نباشد.

حجت الاسلام بخشی اضافه کرد:ما دراقیانوس پر تلاطم ومواج بر کشتی مستحکم انقلاب سوارهستیم که برای رسیدن به ساحل امن باید باید گوش به فرمان ناخدای کاربلد و با هوش آن باشیم تا از میان اقیانوس قاتلان، دزدان و قارتگران به سلامتی به مقصد برسیم.

وی همچنین ادامه داد: آمریکا یک داعش بین المللی است که جنایتکاران را پرورش می دهد و در بین کشورها بخصوص ملت های مسلمان می فرستد تا موجب برهم زدن نظم و ایجاد رعب و وحشت در بین آنها شود ولی ملت ما همواره بیدار است و با چشمانی باز مراقب اوضاع و امنیت خود است و این موضوع را ملت ایران در روز قدس با صدایی بلند و رسا فریاد و با مشت های گره کرده در دهان استبار خواهد زد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها