خبرهای داغ:
در راستاي مطلبه حقابه گلپايگان
موضوع حقابه گلپایگان موضوعی است که از طرف عده ای دلسوز سالهاست که به عنوان مطالبه بحق مردم در حال پیگیری می باشد.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۶۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل از خبرگزاری بیان موضوع حقابه گلپایگان موضوعی است که از طرف عده ای دلسوز سالهاست که به عنوان مطالبه بحق مردم در حال پیگیری می باشد.

به حمدالله این مهم در آستانه محقق شدن است و مدتی است شادی و حیات با جاری شدن آب در رودخانه اناربار به شهرستان برگشته و زلالی آب روح و روان را جلا می دهد.

چشم نواز و روح افزا. هر بار که بیاد تن تفتیده رودخانه در گذشته می افتم خدا را شکر می کنم که خنکای آب نشاطی دوباره به شهر بخشیده است.

ولی مسئله مهم و قابل تامل این است که دبی خروجی آب ۸ می باشد که طبق اعلام مسئولین مربوطه حق برداشت قم از آب شیرین که جهت شرب که گوارای وجودشان باشد تنها ۴ متر است و ماباقی آب شیرین که ارزشمندترین مایه حیات بشراست وارد سد ۱۵خرداد قم شده و با آبهای شور در زمین شور ازدست می رود،بدون هیچ توجیه اقتصادی!

مسئولینی که گاها دم از حمایت اقتصاد و کمک به اقتصاد نافرجام می زنند توجیه شما برای این عمل چیست؟؟؟

چرا با توجه به اینکه همگان به ارزش این مایه حیات واقف هستند بازهم به مانند سابق هیچ عملی انجام نمی شود؟ نکند آب شهر ما و جلوگیری از اتلاف آب شیرین شهرستان نان کسی را خمیر میکند؟؟!!!

سکوت مردم نشان از رضایت و عملکرد برخی مسئولان نیست.

ما مردم شهرستان جوابی قانع کننده و با سند و مدرک از شما خواستاریم و آن هم از طریق کانالهای معتبر خبری نه هرکسی که گوشی بدست است و سلامی می کند خبرنگار است ؛که متاسفانه از کرامات دولت هرکسی ادعای خبرنگاری دارد و خودرا حلال مشکلات می داند.

درضمن اینکه رودخانه با مناسب سازی میتواند بهره برداری بهتری از ظرفیت آب جاری شده داشته باشد و با کم کردن میزان آب رها شده در رودخانه انار بار می توان بجای دو ماه چهار ماه منظره شهر را با زلالی آب دلنشین نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها