نمایش " کلیددار کعبه " منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران است که با هدف توسعه و تبلیغ امور دینی و اسلامی از امروز ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی روحی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایش "‌ کلیددار کعبه" در نکا بر روی صحنه می‌رود، اظهار کرد: این نمایش کاری از سوی گروه نمایش تابش نکا است که در ایام مبارک رمضان امسال با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا به مدت سه روز به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نمایش " کلیددار کعبه " منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران است که با هدف توسعه و تبلیغ امور دینی و اسلامی از ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا با تأکید بر حمایت از هنرمندان و رشته‌های هنری مختلف در این شهرستان یادآور شد: فضای فعالیت فرهنگی در این شهرستان و توسط این اداره برای همه هنرمندان مهیا است و همه هنرمندان می‌توانند با هماهنگی لازم در توسعه و گسترش هنر خود و شناساندن به افراد مختلف استفاده کنند.

این مسؤول ادامه داد: نمایش " کلیددار کعبه " کاری از کارگردان، نویسنده و بازیگران نکایی است که به همت و تلاش همین هنرمندان شهرستانی توانست به عنوان منتخب نخستین جشنواره بچه‌های مسجد استان مازندران باشد که بیانگر توانایی هنرمندان ما در این رشته است.

روحی افزود: بازیگران این نمایش، احمد خدادی، جواد رضایی، مبین ذبیحی‌نژاد، رضا نیری، مجتبی عباسی و کریم شرفی هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

وی در مورد موضوع این نمایش به فارس گفت: این نمایش به یک گروه نمایشی می‌پردازد که در کلاس تمرین به خاطر گم شدن گوشی موبایل در حال مشاجره هستند و مربی کلاس  که از این ماجرا اطلاع دارد با ورود به کلاس، یک موضوع از قصه‌های صدر اسلام را با عنوان « قصه کلیددار کعبه»  به بچه‌ها پیشنهاد می‌دهد تا به اجرای آن بپردازند. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اضافه کرد: این نمایش توسط افراد کلاس به نمایش و اجرا در می‌آید و بعد از پایان اجرای این نمایش، شخصی که گوشی در دستش بود با ندامت و پشیمانی این گوشی را باز می‌گرداند.

این مسؤول همچنین افزود: فرهنگ و هنر با حضور هنرمندان معنا پیدا می‌کند و لذا باید با وحدت و همدلی برای پویایی هنر تلاش کرده و برای سربلندی ایران عزیز همت کنیم.

روحی گفت: نمایش " کلیددار کعبه" از ۲۱ تا ۲۳ خردادماه ۹۶ به کارگردانی "غلام‌رضا بامتی‌طوسی" در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا به روی صحنه می‌رود و عموم مردم می‌توانند به صورت رایگان از این نمایش بهره‌مند شوند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها