خبرهای داغ:
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 20 کيلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی و دستگيري دو سوداگر مرگ در در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۱۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "بیژن خدایی" زئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین، در تشريح اين خبر اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردي در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع و بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی های لازم در جریان انتقال مقادیری مواد مخدر توسط این قاچاقچی با یک دستگاه خودروی" سمند" قرار گرفته و با همکاری پلیس آبیک به کنترل مسیر های ورودی پرداختند.

وی افزود: ماموران در قالب سه تیم با انجام ايست و بازرسي و کنترل خودروهای عبوری خودروی سمند متعلق به قاچاقچی را با یک سرنشین شناسایی و دستور ایست صادر که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس متواری که ماموران در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان اضافه کرد: در بازرسی ماموران از خودرو مقدار 20 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی در پایان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها