پیش بینی ایجاد سه هزار 341 فرصت شغلی در بروجرد

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : با تدوین سند توسعه اشتغال استان و اجرایی شدن در سالجاری سه هزار و 341 فرصت شغلی جدید در شهرستان بروجرد ایجاد می شود .
کد خبر: ۸۸۷۱۴۲۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال بروجرد، اظهار کرد: سند سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان با حجم سرمایه‌گذاری 6 هزار میلیارد تومان تدوین‌شده است.

وی بابیان اینکه در این سند 25 هزار و 476 شغل در نظر گرفته‌شده است، افزود: بر اساس این سند سهم سیستم پولی و مالی استان چهار هزار و48میلیارد تومان است که به تفکیک سهم بانک‌های دولتی 2671 میلیارد تومان و سهم بانک‌های خصوصی 1417 میلیارد تومان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: سهم شهرستان بروجرد 860 میلیارد تومان با 3341 نفر اشتغال‌زایی است.

وی بابیان اینکه این سند در قالب سه کمیته دنبال می‌شود، اضافه کرد: کمیته تولید زیر نظر معاونت اقتصادی استانداری، کمیته سرمایه‌گذاری زیر نظر دفتر جذب و حمایت سرمایه‌گذاری استانداری و کمیته اشتغال زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تدوین خواهد شد.

آشتاب تصریح کرد: این اقدام در راستای کمک به رونق تولید در استان انجام خواهد شد که در ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری تأثیرگذار خواهد بود.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری باعث رونق تولید می‌شود و به دنبال آن شاهد افزایش اشتغال افزایش درآمد، رفاه و آسایش مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
آخرین اخبار