مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان:

اقدام تروریستی تکفیری‌ها در تهران آنان را به‌سوی محو شدن خواهد برد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: اقدام تروریستی اخیر تکفیری‌ها در تهران آنان را به‌سوی محو شدن خواهد برد.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عباس شمس مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان در رودان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی تهران اظهار داشت: عملیات تروریستی در حرم مطهر بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و مجلس شورای اسلامی نشان از ضعف تکفیری‌های جنایت‌کار دارد که مردم بی‌دفاع را هدف قرار می‌دهند.


وی افزود: مثلث شوم عربی، عبری و آمریکایی که حامی مستقیم تروریسم در جهان است برای انتقام از ملت ایران دست به چنین اقدام بزدلانه‌ای زد تا مرحمی بردل ترورسیم تکفیری گذاشته تا سرپوشی بر شکست‌های مفتضحانه خود بگذارند زهی خیال باطل، این اقدام آنها را به سوی محوشدن از تاریخ پیش برد باید بدانند که دلاورمردان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اجاز نخواهند داد ایران اسلامی به محل جولان تکفیری‌ها و حامیان آنها تبدیل شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: این جریان‌های منحط تحت عنوان گروهک‌هایی که اسم مختلف دارند، ایجاد شده که خط قرمز دینی و بینش درست جهانی و رحم و مروت ندارند. کشتن کودک و زن و مرد در مسجد و پایگاه‌های خدمتی اینها را درنده ساخته است.

حجت‌الاسلام شمس عنوان داشت: در این حادثه باید از آحاد مردم که این حادثه هیچ تأثیری در روحیه آنان به وجود نیاورد و در همان روز حتی در تهران مراسمات خود را ادامه دادند و نیروی مقتدر انتظامی و سربازان گمنان امام زمان(عج)، سپاه پاسداران که  این دو حادثه را مدیریت کردند و حادثه مجلس را با کمترین تلفات توانستند مهار کنند، تشکر کنیم. این نظام، نظام علوی و حسینی و عاشورایی است و مردم زیر این پرچم، احساس حمایت غیبی می‌کنند و تزلزلی در مسیرشان پیش نمی‌آید.

وی یادآور شد: همان‌طور که جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران اعلام فرمودند پاسخ کوبنده‌ای به تروریسم و حامیان منطقه‌ای و بین‌المللی آنها داده خواهد شد که هرگز فراموش نکنند و دیگر فکر اینکه بخواهند به امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران لطمه‌ای وارد سازند را نداشته باشند.

شمس در ادامه به حمایت دولتمردان آمریکایی از حملات تروریسیتی داعش اشاره و گفت: عمل سخیف برخی از نمایندگان مجلس آمریکا  و رئیس جمهور این کشور با صدور بیانیه‌های گوناگون در حمایت از تکفیری‌ها و حامی تروریست خواندن ایران، نشان داد که در حمایت از قاتلان مردم در دنیا هیچ ابایی ندارند و دم زدن از حقوق بشر توسط آنها دروغی  بیش نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات تروریستی کور در نزد تمام جهانیان با هر دین و مذهب محکوم است و با خانواده‌های شهدای مجلس وحرم امام راحل اعلام همدردی می‌کنیم و برای زخمی‌ها از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل را داریم.
ارسال نظرات