نشست عاشقان ولایت حوزه حضرت مریم(س)سپاه ناحیه خرم آباد

در نشست عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه خرم آباد ابعاد شخصیتی امام راحل از بعد (سیاسی ٬ عبادی ٬ خانوادگی) مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۶۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ٬ نشست عاشقان ولایت با حضور فرمانده محترم این حوزه و فرمانده هان پایگاه های تحت امر حوزه بسیج حضرت مریم(س) برگزار شد.

فاطمه شمسایی در این نشست که در رابطه با ابعاد شخصیتی امام(ره) از بعد سیاسی ٬ عبادی و خانوادگی ایشان اظهار داشت : امام (ره) در تمام مراحل زندگی خود فقط به دنبال کسب رضای خداوند بودند ٬ صحبت شد.

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) افزود: در احادیث آمده٬ کسی که خالصانه بندگی خداوند متعال را به جا آورد ٬ خداوند همه چیز را بنده ی او می کند.

وی عنوان کرد : سردار قاسم سلیمانی فرموده اند که وقتی خداوند در ذهن کسی بزرگ شد و ماسوای آن همه چیز حقیر و کوچک بود او در هر شرایطی پیروز است ٬ و به حول و قوه اللهی و به فرمایش مقام‌معظم ولایت آرمان ها و راه امام (ره) همیشه زنده است و همین آرمان ها ست که انقلاب را پیش می برد ٬ همچنان که سید احمد خمینی (ره) نیز بعد از رحلت امام فرمودند: هرکس بین اطاعت از رهبری و امام راحل تفاوت قائل شود در خط آمریکاست.

‌شمسایی با اشاره به کلامی از شهید آوینی تصریح کرد : شهید آوینی می فرمایند : زمانه عجیبی است٬ برخی از مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را ٬ می دانید چرا؟ چون امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر می کنند اما امام حاضر را باید فرمان ببرند٬ و کوفیان ٬ عاشورا را این گونه رقم زدند .

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج حضرت مریم(س) با بیان سخنانی از امام راحل خاطر نشان کرد: توجه داشته باشید که چه کسی به نام اسلام خرابکاری می کند اگر عمامه هم سرش بود بزنیدش کنار ٬ چرا که ما مدافع اسلامیم نه مدافع عمامه.

وی گفت : حضرت آقا در مورد حوادث چند روز اخیر فرمودند: این حوادث نشان داد که اگر زیادی از این ناحیه در داخل کشور داشتیم و با بکار بردن عبارت ترقه بازی این مسئله را در برابر نا امنی که در منطقه بلکه در خاک اروپا آمریکاست در جریان است ٬ مسأله ای ناچیز تلقی کردند.

شمسایی بیان کرد: نکته قابل توجه ٬ شباهت موضع گیری حضرت آقا به رفتار امام(ره) در ابتدای حمله ی صدام به خاک ایران است ٬ که امام (ره) فرمودند: یک دزد آمده یک سنگی انداخته و فرار کرده است سر جایش ٬ دیگر قدرت اینکه تکرار بکند ان شاءالله ندارد.

وی افزود: از شهید نواب پرسیدند چرا آرام نمی نشینی ٬ ببین آیت الله بروجردی ساکت است ٬ فرمود : آقای بروجردی سرهنگ است و من سرباز ٬ سرباز اگر کوتاهی کند ٬ سرهنگ مجبور است بیاید وسط ٬ هر موقع حضرت آقا دارند می آیند وسط یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم .

شمسایی در پایان تاکید کرد: ان شاءالله که هیچ وقت از سربازی در مسیر ولایت خسته نشویم و کم نگذاریم.

انتهای خبر Z

ارسال نظرات