همسر آیت الله علم الهدی دار فانی را وداع گفت

همسر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد صبح امروز به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۵۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سکینه ریخته گرزاده همسر آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در سن 71 سالگی بر اثر عارضه قلبی در بخش اورژانس بیمارستان رضوی مشهد درگذشت.
 
حاجیه خانم ریخته گرزاده همسر آیت الله سید احمد علم الهدی پس از تحمل سالها بیماری قلبی امروز صبح در منزل، دار فانی را وداع گفت.
 
وی که متولد ۱۳۲۵ هجری شمسی بود دارای تحصیلات دیپلم و از خانواده ای سنتی و مقدس در مشهد بود. پدرش مرحوم حاج مهدی ریخته گرزاده به شغل سماور سازی در خیابان چهنو استغال داشت و مادرش را که خانه دار بود در سن ۱۳ سالگی از دست داد.

مرحوم حاجیه خانم سکینه ریخته گرزاده در بحران های مبارزاتی انقلاب اسلامی و پس از آن در کنار آیت الله علم الهدی بود و بارها مورد تهدید عوامل شاه ، ساواک و منافقین قرار گرفت و مجبور به ترک خانه و مهاجرت به نقطه ای دیگر شد. وی در تمام عمر خود همچون یاوری دلسوز در کنار آیت الله علم الهدی در همه ی فعالیتهای اجتماعی و سیاسی وی حضور داشت و محیط خانه و خانواده را گرم ، انقلابی و پر امید بسوی آرمان های اسلامی تدوین می کرد.

مراسم تشییع ای بانوی محترمه فردا صبح ساعت ۱۰ از مهدیه مشهد بطرف حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) و فردا دوشنبه ساعت ٢١ تا ٢٣ مراسم ختم در مهدیه، برگزار خواهد شد.





ارسال نظرات
پر بیننده ها