فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) کرج؛
مجید زنجانی گفت: کتاب جزء سلاح های اصلی جنگ نرم میباشد ما باید هدفمند تیرانذازی کنیم تا هم تیرمان هدر نرود و هم انرژی ما از بین نرود و هم بتوانیم بر دشمن چیره شویم.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۶۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  جلسه بنیان مرصوص با حضور کلیه پایوران برادر و خواهر ناحیه امام سجاد در دفتر جلسات فرماندهی ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد.

مجید زنجانی فرمادنده ناحیه امام سجاد در این جلسه اظهار داشت: با توجه به کلاس هایی که برای طرح بنیان مرصوص توسط استاد عرب اسدی برگزار شد،ایشان در مورد جنگ نرم و جنگ نیمه سخت مثال های زیبایی را از اهل بیت (ع) عنوان کردند که بنیان گذار جنگ نرم امام سجاد(ع) بودند و بنیان گذار جنگ نیمه سخت امام حسن مجتبی (ع) هستند.

وی افزود: امام سجاد(ع) بیش از هزار روایت در این زمینه فرموده اند، این امام بزرگوار افرادی که از لشکر دشمن به اسارت گرفته میشدند را به عنوان برده میخریدند و روی آنها کار میکردند تا نهایت این بردگان مسلمان شیعه میشدند سپس حضرت آنها را آزاد میکرد تا به تبلیغ دین بپردازند به همین خاطر بود که در جای جای دنیا بوی اسلام طنین انداز میشد.

فرمانده ناحیه امام سجاد(ع) گفت: امام حسن(ع) نماد جنگ نیمه سخت بودند زیرا خودشان حاکم بودند، بیش از 90 در صد عمر اهل بیت (ع) صرف جنگ نرم شده است به عنوان مثال امام حسین (ع) 10 سال معاویه را تحمل کرد و سپس وارد جنگ شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کتاب جزء سلاح های اصلی جنگ نرم میباشد ما باید هدفمند تیرانذازی کنیم تا هم تیرمان هدر نرود و هم انرژی ما از بین نرود و هم بتوانیم بر دشمن چیره شویم.


خبرنگار بسیجی: فرهادی 


ارسال نظرات
پر بیننده ها