ریئس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان؛
ریئس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت : برگزاری هفته حجاب و عفاف در واقع به نوعی یادآوری اهمیت و ضرورت نقش حجاب و عفاف در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۹۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مریم سپهوند در کارگروه حجاب و عفاف لرستان گفت: معرفی الگوی زن هم تراز انقلاب اسلامی یا به فرموده مقام معظم رهبری الگوی سوم در جامعه، امری ضروری است.

وی افزود: برگزاری هفته حجاب و عفاف در واقع به نوعی یادآوری اهمیت و ضرورت نقش حجاب و عفاف در جامعه است.a

ریئس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان؛ عنوان کرد: در این زمینه البته باید تاکید کرد که همه جهت گیری ها در بعد حجاب متوجه زنان نیست بلکه مردان نیز در این زمینه باید حضور موثرتر و پررنگ تری داشته باشند.

سپهوند تصریح کرد: علاوه بر معرفی الگوی سوم حجاب در جامعه باید مسئله ترویج احکام حجاب و عفاف در جامعه را بسیار جدی گرفت زیرا برخی احکام این حوزه نیازمند ترویج بیشتر در جامعه هستند.

وی گفت: تولید محتوی مناسب در فضای مجازی نیز با توجه به آسیب های زیادی که در این زمینه در بحث حجاب و عفاف، تحکیم بنیان خانواده و ... وجود دارد، از دیگر ضروریات این حوزه است.

ریئس بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطر نشان کرد: باید برنامه های این حوزه و هفته حجاب و عفاف در فضاهای عمومی بیشتر گسترش یابد و تاثیر حجاب و عفاف بر حفظ آرامش روانی و تحکیم بنیان خانواده در جامعه مشخص تر شود.

انتهای خبر /Z

ارسال نظرات