مصطفی برزگر
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نماد همگرایی و اتحاد جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۹۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی چراغی پور روز شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس افزود: حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی همواره بیانگر دفاع همه جانبه از قدس شریف و ملت ستمدیده فلسطین بوده که خشم رژیم صهیونیستی و حامیانش را برانگیخته است.
وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ابتکار بی نظیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل بود که زمینه ساز حمایت جهان اسلام و حتی آزادی خواهان سراسر دنیا در دفاع از انسان های مظلوم و تحت سیطره نظام سلطه شد.
وی با بیان اینکه همه ساله و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف راهپیمایی می کنند گفت: گستردگی این راهپیمایی هر ساله در ایران که پرچمدار دفاع از مظلومان هست بیشتر از سایر کشورهای اسلامی است.
چراغی پور اظهار داشت : بی تردید راهپیمایی روز جهانی قدس عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه های بیگانگان بر ضد فلسطین بوده وی این اتحاد می تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع گردد.
وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران و برانگیخته شدن بیش از پیش خشم ملت از نظام استکبار به عنوان حامی اصلی گروههای تکفیری و تروریستی بیان کرد: مردم روزه دار و ظلم ستیز ایران اسلامی همگام با جهان اسلام در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از اقدامات تروریستی بر ضد کشورهای ستمدیده به خصوص ایران و همچنین حمایت از قدس شریف و فلسطین اشغالی را اعلام خواهند کرد.
در ادامه این نشست هر یک از شرکت کنندگان پیرامون برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که امسال در روز جمعه 2 تیرماه برگزار خواهد شد بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات