خبرهای داغ:
کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی استان قزوین عنوان کرد: بی حجابی و بی بند و باری از عوامل اصلی فساد جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۹۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

ملک پور کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به عملکرد و ارزیابی مسئولین به مبحث حجاب اشاره کرد و گفت: تا حدالامکان مسئولین و همه دستگاه ها نسبت به رعایت حجاب اسلامی مشارکت داشتند و خود را ملزم به رعایت حجاب می دانند.

وی با اشاره به ماهیت و اصل حجاب در اسلام عنوان کرد: حجاب نوعی پوشش است که زن باید در برابر نامحرمان از خودنمایی بپرهیزد،حجاب یکی از احکام ضروری حکومت های اسلامی است.

این مسئول با بیان آثار حجاب عنوان کرد: وقتی شخصی حجاب خود را طبق عرف و شرع رعایت می‌گند به نوعی رامش روحی و جسمی دست پیدا می می‌کند.

کارشناس مسائل فرهنگی سیاسی استان قزوین اضافه کرد:هدف اسلام از ترویج و نهادینه کردن حجاب آرام کردن جسم و روح و چشم  و گوش پاک است که بیلنگر جلوه های پاک اسلامی می باشد.

ملک پور خاطرنشان کرد: با رعایت کردن اصل حجاب فساد را از جامعه دور می‌کنیم چرا که بی حجابی و بی بند و باری از عوامل اصلی فساد جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت امام خمینی راحل در ارتباط با حجاب تصریح کرد: امام حجاب را امر الهی و ارزش می دانستند و به آحاد ملت توصیه به حفظ ارزش برای ناامیدی دشمن داشتند.

وی تاکید کرد: حضرت امام مادران و بانوان توصیه به حفظ حریم حجاب و عفاف می کردند و مردان بزرگ را پرورده دامن زنان عفیف و با تقوا می دانستند و در ابتدایی ترین روزهای ایجاد حکومت اسلامی دستور رعایت حجاب واجرای قانون حجاب در مملکت اسلامی را دادند وهمواره برآن تاکید داشتند.

 

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها