خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

شجره طیبه صالحین با هدف تربیت نسل انقلابی پایه گذاری شد

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین عنوان کرد: شجره طیبه صالحین با هدف تربیت نسل انقلابی جوانان و نوجوانان و رسیدن به آرمان‌های انقلاب پایه گذاری شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۰۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

حجت الاسلام رجبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با عملکرد حلقات شجره طیبه صالحین عنوان کرد: صالحین 6 سال است که وارد سپاه و بسیچج شده است.

وی گفت: شجره طیبه صالحین در ابتدا به صورت آزمایشی به عنوان حلقات صالحین وارد شد که با استقبال خوبی مواجهه بود و بعد از گذراندن مرحله آزمایش به عنوان شجرهه طیبه صالحین یکی از برنامه های مهم سازمان مطرح شد.

این مسئول با اشاره به اهداف شجره طیبه صالحین اذعان کرد: شجره طیبه صالحین با هدف تربیت نسل انقلابی جوانان و نوجوانان و رسیدن به آرمان‌های انقلاب پایه گذاری شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین افزود: تربیت انسان مومن،بصیر،مجاهد،فعال و انقلابی از دیگر اهداف شجره طیبه صالحین است که به منزله همواره کردن زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) است.

رجبی خاطرنشان کرد: شجره طیبه صالحین شامل همه سنین می‌باشد که با سطح بندی انجام شده در جلسات شرکت می کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین با اشاره به برنامه‌های صالحین تصریح کرد: برنامه های شجره طیبه صالحین در چهار ابعاد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی اجرا می‌شود.

این مسئول در خاتمه توضیح داد: طرح احادیث، مبحث های امام شناسی، خدا شناسی، تفسیر قرآن، بررسی و تبین مسائل روز، آگاهی بخشی اندیشه های امام و رهبری، اهمیت حجاب و خانوداه از جمله موضوعات مورد بحث در این حلقات است.

 

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها