مدیر کل بیناید شهید و امور ایثارگران گفت: حوزه علمیه ظرفیت عظیم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحتال و بختیاری؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نخستین جلسه رسمی ستاد شاهد و ایثارگر حوزوی استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمن احمدی ریاست حوزه های علمیه استان و حجت الاسلام صفائی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر حوزوی برگزار شد ضمن درود به شهدای اسلام خصوصا شهدای تروریستی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و خانه ملت اظهار کرد: از سال 1365 ستاد شاهد آموزش و پرورش و دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز و با توجه به مقتضیات برنامه های ابلاغی از مرکز در دستور کار قرار گرفت که بحمدالله دارای نتایج بسیار خوبی هم تا کنون بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آئین نامه ستاد شاهد و ایثارگر حوزوی در نیمه دوم سال 1395 به تصویب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر حوزه های علمیه رسید و فصل مشترکی از فعالیت‌های فرهنگی بنیاد و حوزه آغاز شد.

این مسئول با اشاره به اینکه قریب به 70 درصد اساسنامه بنیاد شهید و امورایثارگران فرهنگی است  افزود: وظیفه ذاتی این سازمان ترویج فرهنگ ایثار  شهادت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: امید است با آغاز کار این ستاد بتوانیم از توانمندی روحانیون استفاده و ضمن ترویج این فرهنگ، آنرا در اذهان نسل جدید نهادینه کنیم.

روح الله رسولی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ و پاسداری از آثار و پیام شهیدان و ایثارگران، ساماندهی امور ایثارگران و شاهد حوزه های علمیه، ساماندهی امور آموزشی، تبلیغی ایثارگران روحانی، تکریم و تجلیل از نخبگان، استعدادهای برتر و ممتازین شاهد و ایثارگر حوزوی در حوزه های علمیه را ازجمله اهداف این ستاد عنوان کرد.


ارسال نظرات