خبرهای داغ:
معاون رئیس جمهور عنوان کرد؛

برنامه های تبریز 2018 دهم دی رسمی آغاز می شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ارسال نامه به رئیس‌جمهوری برای تأمین اعتبارات رویداد «تبریز ۲۰۱۸» خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
به‌ گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، «زهرا احمدی‌پور»، معاون رئیس‌جمهوری روز شنبه (۲۰ خرداد) در دومین جلسه ستاد ملی «تبریز ۲۰۱۸» که با حضور معاونان این سازمان، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی شهردار تبریز، مرتضی آبدار بخشایش مدیرکل میراث‌فرهنگی این استان و نمایندگانی از دستگاه‌های عضو ستاد ملی این رویداد در سالن فجر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: این نامه فردا یکشنبه ۲۱ خرداد به رئیس‌جمهوری ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه براساس مصوبه دولت، دستگاه‌های استانی و ملی بخشی از اعتبارات این رویداد مهم و بین‌المللی را تأمین می‌کنند، افزود: برای تأمین بخش دیگری از اعتبارات این رویداد مهم نامه‌ای به رئیس‌جمهوری ارسال خواهیم کرد.

احمدی‌پور در ادامه به فعالیت‌های ستاد استانی در رویداد «تبریز ۲۰۱۸» اشاره کرد و افزود: از استان خواسته‌ایم که برش‌های استانی و برش‌های زمانی طرح‌های ارائه‌شده را هرچه زودتر تعیین کند.

معاون رئیس‌جمهور گفت: در حال‌ حاضر، پنج محور گردشگری در استان آذربایجان‌شرقی برای رویداد «تبریز ۲۰۱۸» تعیین شده که باید مشخص شود برای هر محور چه زیرساخت‌هایی نیاز است. این پنج محور باید به‌صورت دقیق بررسی و زیرساخت‌های آن‌ها تعیین شود. پیشنهاد می‌شود برای هر محور یک اسم نیز درنظر گرفته شود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و گردشگری اضافه کرد: رویداد "تبریز ۲۰۱۸" در تاریخ ۱۰ دی‌ سال جاری در تبریز به‌صورت رسمی آغاز می‌شود و برای حضور در افتتاحیه این رویداد مهم و بین‌المللی از رئیس‌جمهوری، اعضای کابینه، وزرا و سفرای خارجی دعوت شده است.

وی با بیان این‌که هماهنگی با تورگردانان برای تعریف تورهای خارجی به‌ مقصد تبریز یکی دیگر از اقدامات برای معرفی این شهر است، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد در سال ۲۰۱۸ از ماه‌ها پیش در دو سطح ملی و استانی آغاز شده و یکی از مهم‌ترین کارهایی که در آینده انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها