خبرهای داغ:
رئیس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر از رشد چشمگیر منابع بانک شهر در منطقه ۲، نسبت به پایان سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۳۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صفر صلاحلو با اعلام این خبر اظهار داشت: بانک شهر به عنوان  مجموعه فعال بانکی در عرصه اقتصاد شهری، در سال‌های اخیر فعالیت خود را به سمت بازاریابی کاربردی سوق داده ‌است؛ بر همین اساس، میزان منابع  بانک شهر در دو ماهه اول سال نسبت به پایان سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش داده است؛ افزایش چشمگیر منابع بانک نشان از اعتماد مردم به بانک شهر و اقدامات اعتمادانگیز بانک شهر بوده است.
وی با تاکید بر این‌که فعالیت صندوق گنجینه آرمان‌شهر بانک شهر، هیچ ارتباطی با موسسه‌ای که با نام مشابه به فعالیت غیرمجاز می‌پردازد، ندارد، تصریح کرد: صندوق گنجینه آرمان‌شهر، تحت نظارت بانک شهر، به صورت کاملا قانونی و در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی راه اندازی شده و مشغول به فعالیت است.
صلاحلو با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی  منابع این صندوق، از ۴۷ درصد در سال گذشته به ۵۷ درصد کنونی گفت: این افزایش، به خصوص در منطقه آذربایجان، حایز اهمیت بوده و از اعتماد عمومی شهروندان و سیستم‌ پویای بانک شهر حکایت دارد.
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر تصریح کرد: تجربه رایج نشان می‌دهد که شاخص منابع هر بانک در ماه‌های نخست سال، نسبت به پایان سال گذشته، معمولاً منفی است؛ با این حال، بانک شهر با اعتماد عموم شهروندان و ارتقای توان  بازاریابی موفق شده این شاخص را در دو ماهه نخست سال، ماهانه حدود ۵ درصد افزایش دهد و همچنین شهروندان عزیز از خدمات بانک شهر رضایت کامل دارند.
وی در معرفی فرآیند حساب گنیجنه آرمان‌شهر بانک شهر گفت: این حساب، یک ایده تجاری و اقتصادی است که در ارتباط با معاملات بورس فعال بوده و طی آن، سود حاصل از معاملات از طرف بانک به سپرده گذاران تخصیص داده می شود.
رییس سرپرستی منطقه ۲ بانک شهر همچنین با اشاره به فعالیت‌های بازاریابی این بانک گفت: تلاش بانک شهر، توسعه تعامل با شرکت‌های مختلف، از طریق معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بانکی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها