فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: پیشی بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال بیش از یکهزار زائر از میناب به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه شهرستان میناب با اعلام این خبر گفت: به همت سازمان اردویی ناحیه مقاومت بسیج میناب روز یکشنبه ۱۳۵ نفر از بسیجیان شهرستان میناب از شهر هشتبندی به منظور زیارت بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

فرمانده سپاه میناب اظهار داشت: این اردوها  از خرداد ماه امسال شروع و تاپایان شهریور ماه ادامه دارد که پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه امسال بیش از یکهزار زائر از میناب به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزامی شود.

وی همچنین از اعزام ۲ کاروان زیارتی دیگر از شهر تیرور و دهستان کریان به مشهد مقدس طی روزهای آینده خبرداد و افزود: این اردو به منظور فراهم نمودن امکان سفر معنوی و زیارتی مشهد مقدس برای خانواده بسیجیان با اولویت افرادی که تاکنون توفیق تشرف به آن بارگاه ملکوتی را نداشتند و یا کمتر امکان این سفر زیارتی را داشته اند در شهرستان میناب اجرا شده است.

سرهنگ سهرابی برگزاری مراسمات معنوی شب های قدر بویژه عزاداری حضرت سالروز شهادت حضرت علی(ع)حضور در محافل انس با قرآن، تشکیل حلقات تربیتی صالحین در فضاهای حرم مثل رواق دار الهدایه، بازدید از مراکزآموزشی آستان قدس و بازدید از مناطق فرهنگی تفریحی مشهد از برنامه های فرهنگی این سفرهای زیارتی در ماه مبارک رمضان خبرداد.

سهرابی خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی در بحث اعزام بسیجیان  و نام نویسی آنها نداریم، اعزام هم برای برادران و هم برای خواهران آزاد است و در صورت استقبال برای سفر زیارتی مشهد اعزام ها با قوت بیشتری دنبال می شود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات