خبرهای داغ:
آیت الله حسینی گرگانی؛

بالای 70 درصد فضاهای مجازی علیه دین فعالیت می کند/ بزرگترین سنگر، سنگر هدایت و رهبری جامعه است

آیت الله حسینی گرگانی گفت: بالای 70 درصد فضاهای مجازی علیه دین و تفکر دینی فعالیت می کند و 30 درصد دیگر چون انسجام ندارد و هدفمند نیست، متفرق است.
کد خبر: ۸۸۷۱۷۳۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله حسینی گرگانی شامگاه دیشب در آیین تکریم و معارفه استاد شجره طیبه صالحین سپاه نینوا گلستان، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  اظهار کرد: اگر امر به معروف در جامع برقرار نشود هیچ کدام از دستورات دینی خود را نمیتوانیم انجام دهیم لذا به برکت امر به معروف و نهی از منکر تمام این برنامه ها به خوبی انجام می شود.

وی افزود: شجره طیبه صالحین اسمی با برکت دارد و زمانی به تبلور می رسد که فعالیت داشته باشد لذا امام راحل و مقام معظم رهبری چند نکته را در این رابطه متذکر شدند و فرمودند: بدنه بسیج که تحت عنوان صالحین است باید قدرت علمی، اعتقاد ریشه ای و عمیق را در اختیار متربیان قرار دهد .

این روحانی طیبه بیان داشت: مسجد ظرف است که ما باید این ظرف را از افرادی که متدین، انقلابی و با بصیرت هستند پر کنیم.

آیت الله حسینی گرگانی با بیان اینکه اگر اعتقادات متربی ها و بسیجیان ریشه دار باشد، گفت: ریشه دار بودن اعتقادات باعث می شود هر طوفانی که بیاید از جا کنده نشوند ولی اگر اعتقادات و برنامه دینی ضعیف باشد در مقابل اشکالات و شبهاتی که وجود دارد دچار لرزش خواهند شد.

وی ابراز کرد: بالای 70 درصد فضاهای مجازی علیه دین و تفکر دینی فعالیت می کند و 30 درصد دیگر چون انسجام ندارد و هدفمند نیست، متفرق است.

به گفته این روحانی طیبه؛ گاهی شبهاتی که وهابیت مطرح می کند تا جایی پیش رفته که در حوزه ها گزارش شده است که طلبه ها تحت تاثیر قرار گرفته اند.

آیت الله حسینی گرگانی در ادامه افزود: دلیل این اتفاقات این است که ما طلبه ها خوب نتوانستیم موقعیت و جایگاه امام زمان را درک کنیم لذا در نقطه مقابل عده ای اشکال تراشی و منع می کنند و من چون نمی توانم پاسخ دهم تحت تاثیر قرار می گیرم.

وی با اشاره به فرمایش امام علی(ع) گفت: دین برای شخص متدین عصمت می آورد و دژ درست می کند یعنی در مقابل دشمن مقابله و دفاع می کند و دشمن نمی تواند از این پایگاه عبور کند و ضربه بزند.

این روحانی طیبه در پایان بزرگترین سنگر را سنگر هدایت و رهبری جامعه عنوان و گفت: در این راه باید بتوانیم فرزندانمان را با بصیرت دینی و سیاسی آشنا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها