خبرهای داغ:
مشاور وزير كشور خواستار شد

پرهيز از شعارزدگي مسؤولان در مسئله امر به معروف و نهي از منكر

مشاور وزير كشور با تاكيد بر ضرورت ضرورت پرهيز از شعارزدگي مسئولان در مسئله امر به معروف و نهي از منكر، خواستار تلاش براي احياء اين فريضه ديني در تمام شؤون در دستگاه‌هاي دولتي شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۷۴۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
پرهيز از شعارزدگي مسؤولان در مسئله امر به معروف و نهي از منكر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای فرهنگی استانداری قم به ریاست سید صدرالدین موسوی و با حضور حجت الاسلام نمازی مشاور وزیر کشور برگزار شد.

حجت الاسلام داود نمازی در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای فرهنگی در وزارت کشور اظهار کرد: تجمیع جلسات امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و بسیج در این شورا بر اهمیت آن افزوده است.

وی با بیان اینکه خروجی جلسات شورای فرهنگی باید دارای آثار ملموس در حوزه فرهنگ و نیز ارتقاء معنویت در مجموعه وزارت کشور و استانداری‌ها باشد افزود: استان قم با ویژگی ام القرایی جهان تشیع باید در این زمینه، در بین استان‌های کشور سرآمد باشد.

مشاور وزیر کشور استفاده از ظرفیت‌های مختلفی همچون برنامه‌های مناسبتی، نماز جماعت و فضای مجازی برای ارتقاء فرهنگ اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: چنین اقداماتی برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات اداری اثرگذاری خاصی دارند.

نمازی همچنین امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از ارکان دینی در جامعه اسلامی مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این واجب دینی نباید در حد شعار باقی بماند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار