به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 صورت گرفت؛
همزمان با ماه مبارک رمضان و در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) 16 سبد کالا به همت بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 بین نیازمندان کلانشهر اراک توزیع شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در شب میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) به همت بسیجیان پایگاه 14 معصومیه حوزه مقاومت کوثر 3 سپاه ناحیه مقاومت اراک 16 سبد کالا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

این تعداد سبد کالا شامل اقلام مورد نیاز خانوارها از جمله برنج، روغن، ماکارونی، پنیر، رب و ... بود که به شکل خودجوش و از محل درآمد بسیجیان همین پایگاه تامین شده بود.

گفتنی است به همت همین حوزه مقاومت بسیج جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) با حضور بسیجیان حوزه بسیج برگزار شد و سخنران این مراسم به بیان ابعاد شخصیتی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) پرداخت.

قرنی مسئول حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج به ابعاد شخصیت امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرده و گفت: دامنه شخصیت بی مانند سبط اکبر پیامبر(ص) امام حسن مجتبی(ع) آنقدر وسیع و گسترده است که آثار و نشانه‌های آن در تمام کتاب‌های حدیث، تراجم، سیره، تاریخ و مناقب فراوان به چشم می خورد.

وی افزود: تواضع، فروتنی، خدا ترسی، روابط حسنه، احترام متقابل و کمک به بینوایان از ابعاد برجسته زندگی آن سرور جوانان بهشتی است؛ آن بزرگوار بازویی علمی، قضایی، و نیرویی بسیار کارآمد برای حکومت علوی و شخص امیرمومنان(ع) بوده است.

قرنی تصریح کرد: امام حسن(ع) از جمله کسانی بود که از آغاز تا پایان به دفاع از حریم رهبری پرداخت و در جنگ‌های جمل، صفین و نهروان فعالانه شرکت جست، و در بسیج نیروها از کوفه برای مقابله با فتنه طلحه و زبیر، گام‌های بسیار مثبت و موثری برداشت.

مسئول حلقه صالحین پایگاه بیان داشت: یکی از بهترین شواهد و دلایل شخصیت والای امام حسن مجتبی(ع) این است که وی از همان آغاز جوانی، بلکه کودکی، آنچه را که از زبان پیامبر اسلام(ص) گرفته بود، سخاوتمندانه در اختیار دیگران قرار می‌داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات