خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

برای انجام کارهای بزرگ باید به جوانان اعتماد کرد

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: پیامبر(ص) کارهای مهم حکومت اسلامی را به جوانان می سپردند و امروز نیز ما باید برای انجام کارهای بزرگ به جوانان اعتماد کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۷۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار جمعی از جوانان مسجد کوکب رشیدی کرمانشاه اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی ایران دغدغه مهم امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و نظام اسلامی جوانان ماست.

 

وی افزود: نظام اسلامی  بزرگترین سرمایه کشور را جوانان می داند ونه نفت و گاز ، چرا که امروز در بسیاری از کشورهای جهان نفت و گاز وجود دارد اما اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به واسطه وجود جوانان انقلابی و مومن در دنیا کسب کرده است را ندارند.

 

  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت مسجد گفت: پیامبر (ص) محور همه امور در حکومت اسلامی را مسجد قرار داده بود و همه تصمیم گیری های مهم در مسجد انجام می شده است و امروز نیز باید مسجد را محور قرار داد چرا که مسجد  می تواند جوانان ما را حفظ و آنها را با تربیت اسلامی به سرمایه های بزرگ کشور تبدیل کند.

 

 آیت الله علما تاکید کرد: جوانانی که اهل مسجد هستند دارای تقوی و ایمان قوی خواهند شد و  این چنین جوانانی بزرگترین قدرت ایران اسلامی در مقابل دشمنان محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات