سردار پاک پور در همایش سران طوایف در زاهدان:
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حرکات تروریستی اخیر در کشور گفت: اشراف اطلاعاتی در منطقه جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابله با دشمن است
کد خبر: ۸۸۷۱۸۹۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، سردار محمد پاکپور در همایش هم‌اندیشی سران طوایف و معتمدان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان که در حسینه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: داعش فرقی بین شیعه و سنی قائل نیست و استکبار جهانی به دنبال این است تا از این طریق بسترها و زیرساخت های مناسبی که در جامعه اسلامی وجود دارد را از بین ببرد.

وی افزود: استکبار جهانی به دنبال این است تا به این وسیله و توسط خود مسلمانان هم سرمایه‌های مادی و هم سرمایه های انسانی آنها را مورد هدف قرار بدهد.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم، مسئولان و بسیجیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در کشور ما وحدت، اتحاد و همدلی خوبی وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حرکات تروریستی اخیر در کشور تصریح کرد: این چند مورد حرکت تروریستی مربوط به هیچ قوم و مذهبی نیست.

وی با اشاره به اینکه امنیت در مرزهای جنوب شرق کشور توسط خود مردم تامین می‌شود، خاطر نشان کرد: امنیت در کشور ما یک امنیت پایدار و مردمی است.

وی با اشاره به وجود انسجام و وحدت بین مردم و مسئولان در سیستان و بلوچستان گفت: این وحدت و انسجام موجب شده تا از نا امنی ها در این منطقه جلوگیری شود.

سردار پاکپور با اشاره به همکاری بسیار خوب مردم با مسئولان امنیتی، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی در منطقه گسترده جنوب شرق کشور یکی از رمزهای موفقیت در مقابله با دشمنان است.

وی با اشاره به نقش پررنگ علما و سران طوایف در ایجاد امنیت پایدار ادامه داد: ما باید اتحاد، انسجام و وحدت خود را به سطح مطلوب برسانیم تا کسی نتواند در میان ما تفرقه ایجاد کند

ارسال نظرات