رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انعقاد تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبرداد وگفت:استفاده از ظرفیت های آموزشی طرفین برای نیل به اهداف مشترک و تهیه منابع آموزشی مشترک از موضوعات این تفاهم نامه است.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازابصارخبر، با حضور روسای دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه جامع علمی کاربردی استانتفاهم نامه همکاری به منظور توسعه و اجرای طرح های آموزشی با محوریت کارآفرینی و اشتغال زایی در دانشگاه محقق اردبیلی منعقد شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم استفاده از ظرفیت های آموزشی طرفین برای نیل به اهداف مشترک، مرتفع ساختن معضلات و چالش های طرفین را خواستار شد و گفت:تهیه منابع آموزشی به صورت مشترک از موضوعات این تفاهم نامه است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه به مدت چهار سال معتبر بوده و در صورت توافق طرفیت قابل تمدید است،خاطرنشان کرد: استفاده دانشجویان مراکز آموزشی علمی کاربردی استان از کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی، تمهیدات لازم جهت استفاده از امکانات و فضاهای رفاهی دانشگاه برای مراکز آموزشی و همچنین حضور اعضای هیات علمی دانشگاه جهت تصدی ریاست مراکز علمی کاربردی از جمله تعهدات دانشگاه محقق اردبیلی در این تفاهم نامه است.

داریوش لطیفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل نیز با بیان اینکه ارائه آموزش های تخصصی و مهارتی مورد نیاز دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه محقق اردبیلی در قالب تک پودمان های تخصصی مدنظر خواهد بود، گفت: تمهیدات لازم نیز جهت بازدیدهای آموزشی برای دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی از محیط های واقعی کار در مراکز علمی کاربردی انجام خواهد شد.


ارسال نظرات