خبرهای داغ:
نشست سالانه مودت و با هدف ایجاد انس و الفت بین خانواده های فرماندهان بسیج گیلانغرب با ترویج سیره نبوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، این نشست به صورت سالانه و با هدف ایجاد انس و الفت بین خانواده های فرماندهان بسیج با ترویج سیره نبوی در باب مودت، به منظور تکریم و تقویت روحیه نشاط معنوی و نیزترویج سبک زندگی علوی و فاطمی بین خانواده ها ی این قشر برگزار می گردد.

 

نشست سالانه مودت در شهر گیلانغرب نیز، با همکاری حوزه های مقاومت و به همت بازرسی و تعالی فرمانده هان بسیج ناحیه گیلانغرب به صورت مشترک در حسینیه سپاه شهرستان برگزار گردید.

 

دراین مراسم صمیمانه و معنوی  امام جمعه گیلانغرب موضوع آموزه های دینی و اخلاقی در زندگی و دغدغه های زندگی های مشترک ونیز رعایت اخلاق در خانواده را یاد آور شد.

 

حجت الاسلام مهری، با بیان احادیث و روایاتی از ائمه معصومین علیهم السلام و تشریح سبک زندگی اسلامی؛ رکن خانواده را از منظر اسلام مهم ترین رکن برشمردند که می تواند مهد تربیت فرزندان صالح و ساختن جامعه ایده آل اسلامی باشد.

 

در ابتدای این مراسم معنوی جانشین فرماندهی سپاه گیلانغرب ضمن  خیر مقدم گویی به مسئولین رده های بسیج با عنوان اینکه خانواده های محترم فرماندهان بسیج وظایف خطیری بر عهده دارند اظهار داشت: شاخص ترین ویژگی های بارز بسیج ولایت مداری و پیروی از ولایت می باشد و مدیران، مسئولان و فرماندهان بسیج باید ویژگی بارز ولایت مداری و پیروی از ولایت را تقویت نمایند. 

 

سرگرد پاسدار کامران هزار خانی  در ادامه افزود: هیچ قدرت، سلاح و یا ابزاری نتوانسته  انقلاب اسلامی ایران را از حرکت رو به جلوی خود باز بدارد، انقلاب اسلامی ایران الگویی برای حرکت ضد استکباری می باشد .

 

 

سپس در ادامه نیز مسابقه های فرهنگی برگزار و جوائزی نیز به برندگان اهدا شد.

 

در ادامه برنامه و همزمان با لحظات روحانی اذان مغرب، نماز جماعت به امامت حجه الاسلام مهری اقامه شد.


 
برای مشاهده عکس درسایزبزرگ لطفا برروی آن کلیک نمایید.
 
 
 

ارسال نظرات