خبرهای داغ:
عابدی: در مجموع سلسله نشست های آموزشی خانواده تحت عنوان آشیانه مهر در ۱۰۰ جلسه برگزار شد و با استقبال خوب خانواده های دانش آموزان روبرو گردید
کد خبر: ۸۸۷۱۹۱۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: اولین دوره سلسله نشست های آموزشی تربیتی آشیانه مهر در شهر دُرچه به کار خود پایان داد.

آشیانه مهر نامی آشنا برای مدیران و  اولیای مدارس شهر درچه است که به برگزاری سلسله نشست های آموزشی خانواده اقدام نمود و کارنامه قبولی خود را از مدیران مدارس و والدین دانش آموزان شهر دُرچه با موفقیت دریافت کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت: این سلسه نشست ها تحت عنوان آشیانه مهر با هماهنگی مدیران ۲۰ مدرسه در سطح شهر درچه برگزار شد.

مهدی عابدی گفت: در سال گذشته این برنامه در بعضی از مدارس به خوبی اجرا شد و در بعضی از آموزشگاه به دلایل مختلف از جمله عدم دسترسی به استاد و عدم برنامه ریزی صحیح ، اجرایی نشد و در مدارسی هم که برنامه اجرا شد به صورت مقطعی و با پراکندگی موضوع  و با تفکرات مختلف برگزار شد.

وی افزود: با هماهنگی مدارس به این نتیجه رسیدیم که در سال تحصیلی ۹۵ -۹۶ با آسیب شناسی موضوعات تربیتی در سطح شهر درچه و نیاز سنجی اولویت ها  کار را اجرا نماییم که در نهایت در مورد روابط زوجین و موضوعات تربیتی دانش آموزان و فضای مجازی این سلسله نشست های خانواده برگزار شد.

عابدی از اجرای خوب و پر محتوای این برنامه ها و استفاده از استاد هاشم زاده در این جلسات آموزشی خبر داد و افزود: در دی ماه سال گذشته این کار اجرایی شد و در هرماه یک جلسه جهت آموزش خانواده ها در فرهنگسرای شهر درچه  اجرا شد و در مجموع برای اولیاء دانش آموزان هر مدرسه پنج جلسه آموزشی برگزار شد و در اردیبهشت ماه سال جاری به پایان رسید.

مهدی عابدی در ادامه گفت: سسلسه نشست ها در سه بخش طراحی شد که در بخش اول اصلاح روابط خانواده که تکنیک های برقراری ارتباط  موثر در مرحله دوم بحث بر روی مسایل تربیت دینی با موضوع آرامش و نظم در منزل و گام نهایی ضمن پرسش و پاسخ موضوع فضای مجازی توسط اساتید مربوطه انجام شد  و رضایت والدین و اولیا را در به همراه داشت.

مسئول بسیج دانش آموزی شهر درچه در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع سلسله نشستهای آشیانه مهر ۱۰۰ جلسه برگزار شد و با استقبال خوب خانواده های دانش آموزان روبرو گردید  و به درخواست خانواده ها جلسه ای جداگانه به عنوان اختتامیه این سسلسه نشست ها  در ماه مبارک رمضان برای پدران خانواده ها در اردوگاه شهدا شهر درچه برگزار شد و امیدواریم در سال آینده این جلسات را بهتر از گذشته اجرا نماییم

ارسال نظرات
پر بیننده ها