خبرهای داغ:

توزیع سرویس های بهداشتی سیار بین عشایر کوچ رو نمونه شهرستان پیرانشهر

تعداد ۴ سرویس بهداشتی سیار به همت حوزه بسیج عشایری شهدای منگور کوپر به چهار نفر از عشایری نمونه شهرستان پیرانشهر اهداء شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۳۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، طی مراسمی، تعداد ۴ سرویس بهداشتی سیار به همت حوزه بسیج عشایری شهدای منگور کوپر به چهار نفر از عشایری نمونه شهرستان پیرانشهر اهداء شد.

در این مراسم عشایر از خدمات سپاه پاسداران بخصوص بسیج عشایری اعم از اهدای سرویس های بهداشتی، باز کردن وایجاد راهها برای تردد عشایر و برقراری امنیت کوچ عشایر و خدمات پزشکی و دامپزشکی و ... تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه، عشایر غیور شهرستان آمادگی خود را بیشتر از گذشته در حفظ و حراست از مرزها و دفاع از انقلاب اسلامی و تبعیت پذیری از ولایت رهبری اعلام داشتند.

مسئول بسیج عشایری شهدای منگور کوپر در این مراسم از زحمات و وفاداری های عشایر قدردانی کرد و افزود: امسال گروههای جهادی این حوزه با حمایت های سردار فرماندهی سپاه پاسداران پیرانشهر و همکاری بسیج سازندگی سپاه پیرانشهردر مناطق عشایری چند طرح از جمله آبرسانی و احداث  سرویس های بهداشتی ثابت را در دستور کار قرار دارند که به امید خدا در ۱۵ روز آینده به مناطق ییلاقی اعزام خواهند شد.


 

ارسال نظرات