خبرهای داغ:
روز سه شنبه مردم شهید پرور قزوین به استقبال شهسد علی محمد رضایی، لاله گلگون کفن پس از 31سال می شتابند.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۴۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی روز سه‌شنبه، بیست و سوم خرداد ماه مصادف با هیجدهم ماه مبارک رمضان ساعت 10 صبح مقابل صدا و سیمای استان قزوین برگزار می‌شود.

همچنین در همین روز مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم شب احیا با حضور پیکر مطهر شهید یاد شده در امامزاده حسین(ع) برپا خواهد شد.

مراسم استقبال از پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی، ظهر روز پنجشنبه، 25 خرداد مصادف با بیستم ماه مبارک رمضان از میدان 15 خرداد تا مسجد حجتی در تاکستان برپا می‌شود.

پیکر مطهر جانباز شهید یاد شده، روز پنجشنبه، 25 خرداد ساعت 17، در ورودی اسفرورین مورد استقبال مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر قرار می‌گیرد.

همچنین در همین روز استقبال و تشییع پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی در شال که زادگاهش می‌باشد، ساعت 18 برگزار می‌شود.

 جمعه 26 خرداد ماه مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان مراسم تدفین پیکر مطهر جانباز شهید علی‌ محمدرضایی بعد از اقامه نماز جمعه ساعت 14 در شهر شال برگزار می‌شود و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است؛ جانباز شهید علی‌ محمدرضایی یکم شهریور 1345، در شهر شال از توابع شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین متولد و در زمستان 1363 در یک عملیات شناسایی در منطقه مریوان یک پای خود را از دست داد و به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

وی مجدد به همراه برادر خود حاج حمید محمدرضایی که آن زمان نوجوانی 14 ساله بود به جبهه رفت تا اینکه در چهارم دی ۱۳۶۵ با وجود جانبازی و داشتن یک پای مصنوعی در خط مقدم عملیات کربلای 4 حضور یافت و در جزیره ام‌الرصاص عراق شهید و مفقودالاثر شد که 31 سال اثری از پیکر مطهرش به دست نیامده بود.

همچنین مجاهد مدافع حرم حاج حمید محمدرضایی برادر این شهید بزرگوار نیز از دو سال پیش بر اثر مراسم درگیری با تکفیری‌ها در سوریه مفقودالاثر شده و تاکنون اثری از پیکر وی به دست نیامده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها