خبرهای داغ:
گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع تقویت ایمان ومعرفت دینی در سپاه بهبهان با حضور کارکنان با حضور پرسنل رسمی و وظیفه در نمازخانه ناحیه کقاومت بسیج بهبهان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طیبی اعزامی از قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۶۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی با موضوع تقویت ایمان ومعرفت دینی در سپاه بهبهان با حضور کارکنان با حضور پرسنل رسمی و وظیفه در نمازخانه ناحیه کقاومت بسیج بهبهان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین  طیبی اعزامی از قم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین  طیبی  افزود : شناخت خدا و دستیابی به ایمان واقعی بدون معرفت و شناخت چهارده معصوم و توسل و ارتباط با آنان میسر نیست؛ زیرا ائمه (ع) سبیل اللّه یعنی راه خدا و باب الله به معنای در ورود به مقام الوهیت و تقرب به ذات خدا هستند.
وی ادامه داد: ایمان عملی ثمره ایمان نظری و میوه شناخت و آگاهی از حقیقت (حق مطلق) است. ایمان و عقیده از شناخت و آگاهی سرچشمه می‌گیرد. شناخت صحیح و واقعی نتیجه‌اش ایمان حقیقی است.
حجت الاسلام و المسلمین  طیبی  تصریح کرد: همان گونه که معرفت و شناخت باعث پیدایش ایمان می شود ،در تقویت و تکمیل ایمان نقش کلیدی دارد .
وی گفت : اگر آدمی باور داشته باشد که خداوند بر همه اعمال او نظارت دارد و حتی از افکار قلبی وی آگاه است، مسلّماً تأثیر بسیار مفیدی در زندگی اش می گذارد
ارسال نظرات
پر بیننده ها