خبرهای داغ:

دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود

معاون مديركل استان و رئيس و معاونين آموزش و پرورش شهرستان شاهرود طي ديداري با هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود ديدار و گفتگو كردند.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۷۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مهندس احمد باباخاني معاون مديركل و رئيس آموزش و پرورش شهرستان و معاونين وی طي ديداري صميمي با هيات رئيسه دانشگاه صنعتي شاهرود در محل دفتر رياست این دانشگاه ديدار و گفتگو كردند.

اين ديدار در راستاي تعاملات سازنده بين دو نهاد دانشگاه صنعتي شاهرود و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در خصوص اجراي جشنواره از دبيرستان تا دانشگاه صنعتي كه در اسفندماه سال 95 برگزار شد انجام گرفت.

مهندس احمد باباخاني ضمن تشكر از حمايت خوب دانشگاه، اين گونه برنامه ها را جهت جذب دانش آموزان بومي مناسب خواند و افزود: با اجراي اين برنامه ها، دانشجويان بدون دغدعه فكري و دوري از خانواده در فضاي مناسب تري ادامه تحصيل خواهند داد.

دكتر محمدمهدي فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود نيز با تقدير و تشكر از دست اندركاران اين جشنواره، برگزاري آن را مفيد خواند و يادآور شد: با جذب دانشجويان خوب و بومي در دانشگاه مي توان از مشكلات زيادي كه پيشرو دانشجويان مي تواند باشد كاسته مي شود و از ابراز لطف مسئولين آموزش و پرورش شهرستان تقدير نمود.

وي با يادآوري اين نكته كه دو نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه در سطح شهرستان  با ارائه آموزشها و مهارتهاي لازم براي زندگي و آينده فارغ التحصيلان تصمیم سازی کنند، گفت: بايد در همه مقاطع خوب آموزش بدهيم و در كنار آموزش مفاهيم نظري و كاربردهاي عملي نيز اجرا شود.

دكتر فاتح افزود: دانشگاه با برنامه ريزي در پي ارائه راهكارهاي عملياتي جهت توليد اشتغال و كارآفريني براي دانش آموختگان است.

وي ضمن بيان حمايت همه جانبه از دانش آموزاني كه با رتبه هاي زير 1000 وارد دانشگاه مي شوند، افزود: به رتبه هاي زير 1000 به عنوان هديه ورود به دانشگاه يك دستگاه لپ تاپ تحويل داده مي شود.

در حاشيه اين ديدار رئيس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، با اهدا لوحی از هنرهاي دستي دانش آموزان فني و حرفه اي شهرستان به دكتر فاتح رئيس دانشگاه صنعتي شاهرود از برگزاري بسيار باشكوه جشنواره از دبيرستان تا دانشگاه تقدير و تشكر نمود.

لازم به ذکر است: جشنواره از دبيرستان تا دانشگاه با هدف آشنايي دانش آموزان سال آخر دبيرستان‌هاي شاهرود به منظور معرفي پيشرفت هاي علمي اين دانشگاه و همچنين آگاهي بيشتر در خصوص انتخاب يك تصميم درست در طي اسفند ماه هر سال برگزار مي شود.

دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود 
دیدار مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها