فرماندارخلخال گفت: ندامتگاه جدید خلخال 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۷۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو ، فریدون بابایی  به اتفاق رئیس زندان خلخال از پروژه ندامتگاه جدید خلخال در جاده روستای خانقاه سادات خلخال بازدید و گفت: ندامتگاه جدید 855 درصد پیشرفت فیزیکی کار دارد.

فرماندارخلخال افزود: برای ساخت این ندامتگاه از محل اعتبارات ملی هزینه شده و تاکنون بیش از هفت میلیاردو هفتصد میلیون تومان صرف ساخت شده است.

فرماندار خلخال گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از دو میلیارد تومان دیگر نیاز است که تکمیل شود.

فرماندارخلخال در ادامه بازدید خود از قسمت های مختلف این ندامتگاه شامل ، آشپزخانه ، بند محکومین، بند متهمین زندان قدیم خلخال نیز گفت: این زندان به لحاظ فضای کوچک  مناسب نبوده و به لحاظ قرا رگیری در مرکز شهر خلخال حمایت خواهیم کرد تا هر چه زودتر زندان از محدوده شهر خارج و در مکان جدید استقرار یابد که در مکان جدید مراکز فرهنگی ، ورزشی ، کارآفرینی و اشتغالزایی زندانیان نیز فراهم شده است.

فرماندارخلخال با تقدیر از همت مردم خلخال در جشن گلریزان و کمک به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد مالی گفت: این همت مردم ستودنی است و مردم در تمامی صحنه ها حضور داشته و می  توانند به خوبی نقش آفرینی نمایند.

فرماندارخلخال از زحمات کارکنان و ریاست و مسئول فرهنگی زندان خلخال تقدیر وگفت: در کنار بحث نگهداری زندانیان بحث آموزش تعالیم قرآنی و فرهنگی بسیار مفید در این ندامتگاه پیش رفته که شایسته تقدیر است.

در این بازدید مهدی مهدیزاده رئیس زندان خلخال نیز حمایت های فرماندار ، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و مسئولین استانی را جهت تسریع در حل مشکلات این ندامتگاه را خواستار شد.

 

ندامتگاه جدید خلخال/ سایت ازناو خلخال
ندامتگاه جدید خلخال/ سایت ازناو خلخال
ندامتگاه جدید خلخال/ سایت ازناو خلخال
ندامتگاه جدید خلخال/ سایت ازناو خلخال

ارسال نظرات