مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت و گو با «بسیج»:

سپاه و بسیج نشان دادند که ایران مظهر اقتدار است

سرهنگ یوسفی راد گفت: حوادث اخیر تروریستی در تهران نشان داد که سپاه، بسیج و مدافعان حرم با اهدای جان خودشان، امنیت را برای این کشور مهیا نموده اند.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۹۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
سرهنگ علی یوسفی راد مسئول اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران اظهار داشت: باید از سپاه پاسداران و نیروی انتظامی که با اقتدار این حادثه را مهار کردند، تشکر کرد چون توانستند از یک فاجعه‌ی بزرگ جلوگیری کنند و نشان دادند ایران کانون قدرت و مظهر اقتدار است.
 
وی ادامه داد: گفتمان امام و رهبری بهترین الگو برای سیاست خارجی و دشمن شناسی است چون در این گفتمان با انقلابیگری و عقلانیت کشور اداره می‌شود و از سال 1357 آمریکا را به چالش کشیده‌ایم.
 
یوسفی راد تاکید کرد: سپاه و بسیج ثابت کرده اند که مدافع مردم عزیز کشورمان و انقلاب اسلامی هستند و اگر می بینید که دشمن جرات رویارویی با ملت ایران را ندارد، به دلیل مردمی بودن سپاه و بسیج است.
 
مسئول سازمان اردویی سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: حوادث اخیر تروریستی در تهران نشان داد که مدافعان حرم با اهدای جان خودشان، امنیت را برای این کشور مهیا نموده اند و اگر آنها نبودند، امروزه در کشورمان شاهد حوادث تلخ تروریستی زیادی توسط گروه های تکفیری و بی وجدان بودیم.
ارسال نظرات