خبرهای داغ:
در شام تولد امام حسن مجتبی (ع) جشن مودت ناحیه لنجان با حضور فرماندهان پایگاه بسیج به همراه خانواده در کنار کارکنان ناحیه لنجان به همراه خانواده ایشان در سالن آهن ذوب آهن اصفهان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۷۲۰۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج لنجان ، در شام تولد امام حسن مجتبی (ع) جشن مودت ناحیه لنجان با حضور فرماندهان پایگاه بسیج به همراه خانواده در کنار کارکنان ناحیه لنجان به همراه خانواده ایشان در سالن آهن ذوب آهن اصفهان برگزارشد.

حاج آقا طالب پور نماینده ولی فقیه در لشکر پر افتخار 8 نجف اشرف در خصوص امام حسن(ع)و زندگی سراسر پند واندرز ایشان در جمع صمیمی مودت ناحیه لنجان گفتند: درسهای بسیار زیادی از زندگی آن حضرت می توان آموخت ، یکی از فرازهای مهم زندگی امام حسن علیه السلام دوران امامت آن حضرت بودکه با سختی های فراوانی شروع شد و ادامه یافت .

حاج آقا طالب پور ادامه داد: مقاومت آن حضرت و یاران اندک ایشان بسیار برای ما پند آموز است در صورتی که امام حسن (ع) علیرغم تعداد کم یاران وفشارهای زیاد وسختی های که برایشان وارد شد ایشان از مسیری که تشخیص داده بودند و وظیفه شان بود کوتاه نیامند و اگر این استقامت و طرح امام نبود کربلا با آن عظمت رقم نمی خورد .

ایشان افزودند: این امام دوبار  تمام اموال خود را در راه خدا بخشیدندو دوبار تمام اموالشان را با خداوند نصف کردند نیمی را بر ای خودشان ونیم دیگرا رادر راه خداوند به نیاز مندان بخشیدند وبه این سبب ایشان را کریم اهل البیت می خوانند.

 نماینده ولی فقیه در لشکر 8 در پایان گفتند : انشا اله ما بتوانیم از این بزرگواران درس دین داری ، استقامت و انجام وظیفه رابیاموزیم و عمل کننده باشیم .

در ادامه این محفل سرهنگ صفرپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان ضمن تبریک تولد سبت اکبرپامبر اکرم (ص)  برنامه های کلان بسیج را برای بسیجان مرور نمودند ودرپایان از تجربیات استاد تربیت خانواده حاج آقا عابدی بهره مند شدند ودر زمان اذان شرکت کنندگان در نماز وحدت شرکت کردند و با هم افطار نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها