در سراسر استان برگزار می شود؛

58ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی به مناسبت شب های قدردر استان لرستان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به روزه‌داران در شب‌های قدر ۵۸ ایستگاه‌ سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در مصلی‌ها و مساجد استان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۲۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ، با اعلام برپایی58 ایستگاه‌ سلامت در سراسر استان به‌منظور خدمت‌رسانی در شب‌های قدر اظهارداشت: در شب‌های قدر ایستگاه سلامت در تمامی شهرستان‌های استان برپا می‌شود که در این ایستگاه‌های سلامت پزشک، پرستار، کارشناسان بهداشت و تغذیه حضور دارند و خدمات درمانی لازم توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی به روزه‌داران ارائه می‌شود.

وی در رابطه با مکان‌های استقرار ایستگاه‌های سلامت سراسر استان افزود: در خرم‌آباد ایستگاه سلامت در مصلی الغدیر خرم‌آباد، مسجد ابوالفضل(ع) و مسجد بعثت و شهرستان دورود در مصلی شهرستان برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با بیان اینکه در شهرستان بروجرد ایستگاه سلامت در ساختمان نقلیه روبروی بیمارستان شهید چمران، مسجد امام سجاد(ع)، مسجد جانبازان و مسجد قائم برپا می‌شود عنوان کرد: در شهرستان کوهدشت نیز این ایستگاه در بیمارستان امام خمینی(ره)، مسجد صاحب‌الزمان،مسجد جامع و مسجد امام رضا(ع) است.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان پلدختر ایستگاه سلامت در مسجد جامع، مسجد اعظم و مسجد رقیه(س) برپا می‌شود بیان کرد:در شهرستان سلسله ایستگاه سلامت در مصلی شهرستان و مسجد جامع، در شهرستان ازنا در مصلی جعفر صادق(ع)، مسجد امام حسین(ع) و مسجد شهدای مخابرات و در شهرستان دلفان در مصلی شهرستان و مسجد نبی (ص) برپا می‌شود.

شمس بیرانوند در رابطه با خدماتی که در ایستگاه‌های سلامت سراسر استان به روزه‌داران ارائه می‌شود، گفت: در این ایستگاه‌ها علاوه بر ویزیت رایگان خدماتی مانند کنترل قند خون و فشارخون، مشاوره رایگان همراه با توزیع پمفلت‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: استقرار آمبولانس 115 در مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر و آماده‌باش در بیمارستان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات
آخرین اخبار