عباس شکری گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت آموزش بیش از 2 هزار دانش آموز دختر و پسر در ایام فراغت تابستان انجام شده است و این تعداد دانش آموز از سراسر استان در کلاسها پذیرفته خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس شکری جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز اظهار داشت: آموزش بیش از 2هزار دانش آموز دختر و پسر در دستورالعمل طرح تابستانه بسیج دانش آموزی قرار دارد و برای این مطلب برنامه ریزی های خوبی انجام شده است و این تعداد از دانش آموزان سراسر البرز، در ایام فراغت تابستان خود تحت تعلیم و یادگیری های مختلف قرار میگیرند.

2 هزار دختر و پسر البرزی طرح تابستانه اوقات فراغت خواهند داشت/ دانش آموز انقلابی برای فردای کشور بسازیم

وی با بیان اینکه برای ساختن فردای خوب کشور باید نسل های آینده شایسته و اخلاقمدار تربیت شوند اظهار داشت: برای این مطلب نیاز به تلاش و برنامه ریزی متولیان مربوطه است و بسیج دانش آموزی استان البرز در برگزاری این دوره‌ها به اهداف مذکور توجه ویژه دارد.

شکری ادامه داد: دوره‌های برنامه ریزی شده در رده‌های فرماندهان، واحدهای پیشگام و شورای واحدهای پیشگام، با آموزش‌های تشکیلاتی، تربیتی، مهارتی و بصیرت افزایی از ۴ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد و با توجه به نیازهای مجموعه‌های دانش آموزی استان البرز تشکیل قرارگاه طرح یاوران ولایت در کارگروه‌های مختلف، با به‌کارگیری اساتید برجسته کشوری و استانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد:" امیدواریم با توجه به محتوای غنی آموزشی تهیه شده و آموزش این دانش آموزان نخبه در سال تحصیلی جدید شاهد ایجاد فضای خوب انقلابی در میان دانش آموزان استان البرز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها