رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت :برنامه امسال در سند اشتغال پروژه محور است و 40 طرح نیمه‌تمام بالای 60 درصد در خرم‌آباد شناسایی‌شده که اگر منابع مالی تزریق شود امسال 34 طرح احیا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، محمدرضا صفی خانی در جلسه کارگروه مشترک اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان و شهرستان اظهار داشت: برنامه امسال در سند اشتغال پروژه محور است و 40 طرح نیمه‌تمام بالای 60 درصد در خرم‌آباد شناسایی‌شده که اگر منابع مالی تزریق شود امسال 34 طرح احیا می‌شود.

وی افزود: در بسته‌های 5 گانه رونق تولید، امسال کسانی از تسهیلات رونق تولید استفاده می‌کنند که 10 درصد افزایش ظرفیت تولید داشته باشند و نیت ما این است که با تزریق تسهیلات افزایش اشتغال داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: بانک‌ها سال گذشته در ارتباط با تزریق منابع همکاری مناسبی داشتند و در هفته جاری سامانه ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات رونق تولید برای بار دیگر فعالیت خود را آغاز می‌کند.

صفی خانی گفت :امسال علاوه بر واحدهای صنعتی و کشاورزی واحدهای معدنی و اصناف نیز در سامانه رونق تولید بهین یاب ثبت‌نام کرده و تسهیلات می‌گیرند.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات