استاندار کهگیلویه وبویراحمد در احکامی جداگانه سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب را منصوب کرد.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۵۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
در احکامی جداگانه سید حشمت الله صمیمی دوست به عنوان دو انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه وبویراحمدسرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و محمد صدقی اصل  عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب منصوب شدند.
در حکم سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری آمده است:جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست
با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری  منصوب می شوید.
امید است با استعانت خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العلی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
در حکم مشاور استاندار آقای  محمد صدقی اصل  عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج در امور کشاورزی و آب هم آمده است:
با عنایت به صلاحیت علمی و به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب تعیین می شوید.
در بخش دیگری از حکم استاندار آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب و تخصص در انجام امور محوله موفق و موید باشید. لازم به توضیح  است که شرکت در کمیته ها و شورای مرتبط با کشاورزی، آب و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات به صورت  فصلی به اینجانب مورد نظر است.
گفتنی است در نشستی که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد نخستین سرپرست اداره کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری معرفی شد.
مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر انقلاب با نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بیش از 70 درصد فعالیتهای دولت در بخش اقتصادی و در راستای تحقق شعار سال و توانمند سازی خانواده ها و ریشه کن سازی معضل بیکاری خلاصه می شود.
وی استان کهگیلویه وبویراحمد را دارای ظرفیتهای عظیمی در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: باید با معرفی این ظرفیتها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه رشد و پیشرفت همه جانبه استان و معرفی آن را فراهم کرد.
در پایان این نشست حکم سید حشمت الله صمیمی دوست از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تقدیم وی شد.
ارسال نظرات