در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی؛
یک استخر پرورش ماهی با ظرفیت ۳۰ هزار قطعه بچه ماهی در سال با هدف ایجاد اشتغال و تحقق اقتصادمقاومتی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در تفرش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۵۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ استخر پرورش ماهی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این استخر ۷۰۰ مترمربعی با ظرفیت پرورش ۳۰ هزار قطعه ماهی در سال جزو طرح‌هایی است که بخشی از اعتبارات آن به همت بسیج سازندگی و از محل تسهیلات اقتصادمقاومتی تامین شده است.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصادمقاومتی سپاه ناحیه تفرش اقدام به حمایت از طرح‌های اقتصادی کرده است، گفت: در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی با شعار محقق نمی‌شود و نمی‌تواند دردی از جوانان جامعه درمان کند بلکه این نسخه شفابخش نیازمند روحیه جهادی و کار و تلاش آحاد جامعه به ویژه اقدام به موقع مسئولان است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش با اشاره به پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به افراد متقاضی، افزود: تسهیلات اقتصادمقاومتی در عرصه‌های پرورش دام سبک و سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ، پرورش قارچ، گیاهان دارویی، شترمرغ و بلدرچین، صنایع تبدیلی، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، محصولات گلخانه ای و... به متقاضیان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات