آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی در کهگیلویه وبویراحمد

اشخاص حقیقی در کهگیلویه وبویراحمد تا پایان خردادماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۶۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه زمان ارائه اظهارنامه مالیاتیپایان خردادماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی+فیلم اشخاص حقیقی از تیرماه به خردادماه تغییر یافته است گفت: مودیان مالیاتی مشاغل حقیقی برای بهره مندی از معافیتهای ماده 101 قانون مالیاتهای مستقیم تا پایان ماه جاری اظهارنامه های مالیاتی خود را ارائه دهند.
محمدعلی غفاری افزود :مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه حضوری به شعب امور مالیاتی ،دفاتر پیشخوان دولت و یا از طریق سامانه اینترنتی www.tax.gov .ir اظهارنامه مالیاتی خود را بصورت الکترونیکی ارسال کنند.
وی با بیان اینکه احتمال بروز تداخل در سیستم مالیاتی به علت ازدحام بوجود آید از مودیان مالیاتی خواست تا از این روزهای باقیمانده استفاده و این کار را به روز آخر موکول نکنند.
مدیرکل امور مالیاتی استان از فرار مالیاتی 30 درصد از بازاریان فاقد پروانه کسب در استان خبر داد و گفت: کار شناسایی این افراد امسال بطور جد در دستور کار این اداره قرار دارد.
غفاری با بیان اینکه بر اساس ماده 157 قانون مالیات و همچنین قانون مالیاتهای غیرمستقیم می توان مالیات 5 تا 10 سال گذشته را از این افراد مطالبه و وصول کرد به انها هشدار داد درصورت مراجعه نکردن و تکمیل نکردن اظهارنامه مالیاتی جرائم سنگینی در انتظار آنها است.
ارسال نظرات