روز جهانی قدس نماد اتحاد و همدلی است

روز جهانی قدس میراث گرانبهای به یادگارمانده از امام راحل برای نسل های امروز و آینده ایران اسلامی و جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس،روز جهانی قدس نماد استکبار ستیزی این روز تاریخی را نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و یکی از میراثهای گرانبهای به یادگارمانده از امام راحل برای نسل های امروز و آینده ایران اسلامی و جهان اسلام دانست و گفت: میثاق دوباره با امام راحل و شهدا، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و تبیین آرمان های انقلاب از اهداف و پیامهای این روز مهم است.
محمدی، وحدت و انسجام ملی را در شرایط کنونی ضروری و یکی از نیازهای اساسی کشور برشمرد و افزود: مسئولان و مردم ایران اسلامی باید با اتحاد، همگرایی و تعامل بیش از پیش در استحکام و تقویت وحدت کشور تلاش کنند.
وی از مسئولان برگزاری روز جهانی قدس خواست تا با برنامه ریزی و همفکری مناسب زمینه مشارکت و حضور حداکثری مردم در راهپیمایی این روز را فراهم کنند.
محمدی همچنین از مسئولان ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس خواست تا از افرادی که دغدغه نظام و انقلاب و اعتقاد به روز جهانی قدس را دارند در سخنرانیهای این روز استفاده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم روز جهانی قدس را نماد اتحاد و همبستگی ایران اسلامی و مسلمانان جهان دانست و گفت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایجاد وحدت در بین مسلمان جهان است که مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم آن عاملی برای حفظ و تقویت وحدت مسلمان جهان است که بخوبی این مسئله در اندیشه و گفتار امام راحل مشهود و نمایان است.
حجه الاسلام خاضع از تشکیل ۶ کمیته مراسم، تبلیغات و اطلاع رسانی، فضای مجازی، انتظامی و امنیتی، هنری و نمایشگاهی و نیز فضاسازی شهری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی روز جهانی قدس در استان خبر داد و از روسای این کمیته‌ها خواست بخوبی وظایف محوله را انجام دهند.
وی به نقش اصحاب رسانه بویژه رسانه ملی در استان برای پوشش و انعکاس مربوط به این روز مهم و حساس کشور و منطقه اشاره کرد و از آنان خواست بخوبی اهداف و آرمانهای امام، انقلاب و اهمیت روز جهانی قدس را برای مردم تبیین کنند.
وی با بیان اینکه این مراسم در یاسوج ساعت ۱۱ صبح از میدان شهدای نیروی انتظامی به سمت مصلی برگزار می‌شود افزود: زمان و مسیر راهپیمایی در سایر شهرستان‌ها هم به زودی اعلام می‌شود.
ارسال نظرات