نبود مشکل بهداشتی درآب شرب سوق

رسوب‌های بوجود آمده در شبکه توزیع آب شهر سوق هیچ گونه مشکل بهداشتی ندارند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۶۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به اتخاذ تدابیر نداشتن مشکل بهداشتی رسوب شبکه آب شرب سوقلازم برای رفع مشکل شبکه آب شهر سوق گفت: تعویض و نصب پمپ به منظور افزایش دبی آب شهر سوق از اقدامات لازم در زمینه رفع این مشکل بود که در روزهای اخیر انجام گرفت.
سید یعقوب فرجی افزود: با توجه به اصلاح و مرمت بخشی از شبکه توزیع و قطعی آبی که در این مدت به وجود آمده بود تانکرهای سیار و ثابت ذخیره آب برای استفاده شهروندان سوقی در نظر گرفته شد.
وی با بیان اینکه رسوب‌های بوجود آمده در شبکه توزیع آب شهر سوق هیچ گونه مشکل بهداشتی ندارند ادامه داد: هنوز علت اصلی تشکیل این رسوب خاص مشخص نشده است و کارهای کارشناسی برای شناسایی علت تشکیل این نوع رسوب در شبکه توزیع آب شهر ادامه دارد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرسنل آبفای سوق و همکاران آبفای دهدشت و چرام به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود،گفت: همکاری و متانت اهالی شهر سوق در این زمینه مثال‌زدنی است و پرسنل آبفای استان نیز با تمام توان درصدد هستند تا این مشکل هرچه سریعتر برطرف شود.
سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد هم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آبفای شهری استان خود را موظف به رفع این مشکل و افزایش خدمات دهی به شهروندان سوق میداند گفت: اقدامات مختلفی در این زمینه انجام گرفته که به صورت مقطعی و کوتاه مدت گرفتکی شبکه را برطرف کرده است که برای رفع کامل این مشکل اثرگذار نبوده است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده از جمله خرید دستگاه الکترومغناطیس و واتر جت آنچنان که باید کارساز نبوده است ادامه داد: حجم رسوب‌های تشکیل شده و تعدد آن باعث شده که روش‌های بکار رفته چندان کارساز نباشند و قطعاً در بلندمدت باید به فکر تعویض شبکه توزیع این شهر باشیم.
مدیرعامل شرکت  آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 3 میلیارد تومان برای تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شهر سوق مورد نیاز است.
لدنی نژاد افزود: تا زمان تامین اعتبار مورد نیاز برای اصلاح شبکه شهر سوق باید به دنبال روش‌های دیگری برای برطرف کردن این مشکل باشیم و در همین راستا کارشناسان حوزه مهندسی شرکت آبفای استان ضمن بازدید مداوم از شبکه توزیع این شهر به دنبال روش‌های جدید برای برطرف کردن این مشکل هستند.
ارسال نظرات