کلنگ احداث خانه عالم در روستای «محمودآباد» کمیجان به زمین خورد

کلنگ احداث خانه عالم در روستای «محمودآباد» کمیجان ا اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال در مساحت بالغ بر70متر مربع جنب مسجد این روستا به زمین خورد.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۹۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت کمیجان کلنگ‌ یک باب خانه عالم در روستای «محمود آباد» این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و اهالی روستا بر زمین زده شد.

این ساختمان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت کمیجان و همکاری گروه‌های بسیج سازندگی و مشارکت مردمی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال در مساحت بالغ بر70متر مربع جنب مسجد روستا ساخته می شود.

حجت الاسلام کیانی مسئول گروه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) در مراسم کلنگ‌زنی این خانه عالم با تاکید بر حفظ جایگاه مهم و تاثیرگذار علما در ترویج و تبیین مفاهیم دینی در بین مردم گفت: این جایگاه تبلیغی همواره در برهه‌های مختلف زمانی اثرات زیادی در هدایت و راهنمایی‌های مردم و روشنگری داشته است.

وی با این تاکید که باید تلاش شود این امر مهم روز به روز مستحکم‌تر و پابرجاتر از گذشته شود، گفت: ساخت خانه عالم سبب توسعه فرهنگ و اندیشه دینی در روستاها می‌شود.

مسئول گروه جهادی دانشگاه امام صادق(ع) تصریح کرد: خانههای عالم به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مساجد در روستاها، نقش مهمی در توسعه فعالیتهای فرهنگی و دینی در مناطق روستایی ایفا میکنند.

حجت الاسلام کیانی با تاکید بر لزوم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن گفت: خانههای عالم با حضور مستمر مبلغ، مرکز فرهنگی و محور فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در روستاها به شمار میروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات