مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:

مداحان پرچمداران بصیرت و علمداران روایتگری معارف اهل بیت(ع)هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: مداحان بعنوان بزرگ پرچمداران بصیرت و علمداران روایتگری در بازخوانی معارف اهل بیت(ع) قدم بر می دارند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۹۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آرمان شب گذشته در اختتامیه دوره آموزشی کانون بسیج مداحان تربت حیدریه اظهار داشت: عدم شناخت از معارف اهل بیت(ع) باعث شده تا عده ای نسبت به فرهنگ معصومین(ع) بیگانه و یا اینکه عده ای سردر گریبان بغض و کینه فروبرده و لجاجت می‌کنند.
 
وی ادامه داد: از سوئی دیگر عده‌ای صادقانه و سنجیده برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) علم به دست گرفته اند و برای آن قدم برداشته و وظیفه روشنگری معارف اهل بیت(ع) را بر عهده گرفته اند.
 
آرمان این مهم را مدال افتخار برای ذاکران عنوان کرد و افزود: صدای زیبا را خدا به بسیاری داده و از بسیاری از افراد هم گرفته است گرفتن هم این است که این صدا و لحن خوب را در مسیر غیر صحیح بکار می برند.
 
مسئول دفتر نمایندگی به ذاکران توصیه کرد: این مدال افتخار و مایه مباهات را حفظ کرده و با معارف اهل بیت(ع) آشناتر شوید، تاریخ معصومین(ع) را زیاد مطالعه و وظیفه روشنگری، بصیرت افزایی در مقابل تکفیری ها انسان های مبغض و بی خرد سینه سپر کنید.
 
وی خاطر نشان کرد: راه اهل بیت(ع) راه بسیار دلربا و در عین حال سخت است، مردم به من و شما که نگاه دیگری دارند و انتظار است که حریم و حرمت معصومین(ع) را نگهداریم و خواندن در هر سبک و سیاق و هرگونه رفتاری از مداح اهل بیت(ع) پذیرفتنی نیست.
 
آرمان تاکید کرد: اهل بیت(ع) بصیرت افزا و روشنگر بودند و مانند چراغ می درخشند و به خاطر تابش این خورشید درخشان بسیاری از افراد دشمن آنان بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار