مدیر کمیته امداد شهرستان محلات

1000 مددجوی امداد محلات به همت خیرین اطعام می‌شوند

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات از اطعام یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمند روستایی شهرستان محلات در ماه مبارک رمضان توسط خیران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۰۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسین رجبی مدیرکمیته امداد شهرستان محلات با بیان اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد ستودنی است، گفت: یک هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمند روستایی شهرستان محلات در ماه مبارک رمضان توسط خیران اطعام می شوند.

وی افزود: در شب 21 ماه مبارک رمضان روستای ورین 500 نفر، روستای بزیجان 300 نفر و روستای نخجیروان 200 نفر توسط خیران شهرستان با غذای گرم اطعام خواهند شد.

رجبی ثبت نام از حامیان طرح های «محسنین » و «اکرام» را از برنامه های کمیته امداد شهرستان در ماه مبارک رمضان عنوان و تصریح کرد: حامیان طرح اکرام «ایتام» و طرح «محسنین» علاوه بر پرداخت کمک در هر ماه پیگیر مشکلات تحصیلی، مسکن و جهیزیه فرزندان معنوی خود نیز هستند.

مدیرکمیته امداد شهرستان محلات گفت: کمیته امداد شهرستان محلات تعداد 435 کودک مشمول طرح محسنین و 69 یتیم را تحت حمایت دارد که این تعداد از حمایت 875 حامی برخوردار هستند.

وی با اشاره به ایجاد فرصت‌های شغلی توسط کمیته امداد شهرستان محلات گفت: به منظور ایجاد اشتغال و توانمندی اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت 144 فقره تسهیلات اشتغال در سال گذشته با اعتبار 19 میلیارد و 175 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

رجبی با اشاره انجام نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان در سه سطح قبل، حین و بعد از اجرا است و در مجموع تعداد یک هزارو 800 مورد نظارت فنی در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات